Nie wiem jak tesla i ich umiejetność robienia geometrii. Ja mam na ten temat bzika bo w poprzednim aucie dwa lata bujałem się ze ściganiem krzywa kierownica i tym że auto pomimo wcale nie tak szerokich opon było dziwnie podatne na nierówności. Ba było podatne na wsiadających pasażerów

Niestety średnio im (Audi) to szło.
W Tesli było Ok i w sumie nadal powinno być. Dużo nią nie przyjechałem. Po krawężnikach też nie jeździłem. Z drugiej mam wrażenie ze kierownica nagle z prostej musi być jakiś 1 stopień w lewo żeby jechać prosto.
Choć może to już urojenia bo na dobrej drodze (chociazby S-ce) wydaje się być git. Na pewno szerokie opony w Performance nie pomagają bo wychwytują każda nierówność.
Generalnie obstawiam że większość w ogóle nie zauważy krzywej kierownicy czy lekkiego ściągania. Zazdroscze

Jeśli jednak coś jest nie tak to pewnie warto sprawdzić bo jednak rozjechana geometria/zbieżność mogą powodować szybsze zużycie opon ale tez i innych elementów.
Chyba ze to jedynie krzywa kierownica.