Diagbox Citroen - zmiany funkcji

Dominik_

Nowy na Forum
Witam, Czy ktoś z was próbował w serwisie zminić jakieś ustawioenia? Prywatnie posiadam oryginlany komputer serwisowy do PSA i w moich starych Citroenach i Peugeotach dużo ciekawych opcji można było sobie zmienić, natomiast z racji Gwarancji auta nie zamierzam na własną rękę tego robić, ale planuje dogadać się z serwisem i u nich to pozmieniać...
Pytanie czy ktoś już próbował? np. strasznie mnie denerwuje ze auto nie pokazuje prędkości lądowania w kW, tylko jakiś przelicznik km/h (może da się to zmienić)
Chyba ze przez OBD da się widzieć prędkość lądowania w kW?
 

p0li

Pionier e-mobilności
Chyba ze przez OBD da się widzieć prędkość lądowania w kW?
nie chce zmyslac ale wydaje mi sie ze w CarScannerze moc z/do baterii HV jest w kW i w czasie ladowania sa ujemne wartosci - jak sprawdze to potwierdze
 

Dominik_

Nowy na Forum
nie chce zmyslac ale wydaje mi sie ze w CarScannerze moc z/do baterii HV jest w kW i w czasie ladowania sa ujemne wartosci - jak sprawdze to potwierdze
Czekam na OBD, natomiast widziałem na YT (przynajmniej w VW) że w ABRP+OBD pokazywało moc ładowania w kW
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Powinno być coś takiego jak samo Battery Power, tam wartości na plusie to aktualne zużycie a na minusie ładowanie.
 

luki

Pionier e-mobilności
U mnie w tym miejscu gdzie na screenie jest EV/HEV Battery Power - mam to samo tylko w jednostkach kW, a nie hp. I to jest moc która idzie do/z baterii. Może można/trzeba to zmienić gdzieś w opcjach, żeby pokazywało kW, a nie konie mechaniczne?
 

KrzysztofFly

Moderator
U mnie w tym miejscu gdzie na screenie jest EV/HEV Battery Power - mam to samo tylko w jednostkach kW, a nie hp. I to jest moc która idzie do/z baterii. Może można/trzeba to zmienić gdzieś w opcjach, żeby pokazywało kW, a nie konie mechaniczne?
Tak, można w ustawieniach CS zmienić jednostkę mocy z KM na kW. Jednak odczyt mocy łądowania w tym miejscu będzie mało precyzyjny, gdyż pokazuje cały przepływ energii z lub do akumulatora, tak więc obejmuje on także np. pobór przez pompę ciepła, ładowania akumulatora 12V. Dodatkowo potrafi on znacząco "skakać" przy stabilnej mocy ładowania. Szybciej i precyzyjniej już chyba by było nauczyć się przelicznika szybkości ładowania w km na odpowiednik w kW ;).
 
Top