Dieselgate cofnięcie homologacji dla VW GOLF TDI

nnnnn

Pionier e-mobilności

ponadto 119 innych pozwów. Coś takiego doprowadziłoby na skraj bankructwa te firmy.
 

Michal

Moderator
A co Waszym zdaniem powinni kazać im zrobić? Co byłoby fair?
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
eu to nie us...
EU to nie USA, ale wyrok sądu na razie sygnałem w dobrą stronę. Artykuł wrzuciłem tylko dlatego, że jest wzmianka o cofnięciu homologacji na całą Europę.

W USA VAG nie ma oddziaływania na społeczeństwo. Twarde metody typu odkupowanie aut lub ich złomowanie spowodowałoby bankructwo VAG, Audi, BMW etc., a co za tym idzie niewyobrażalne straty w całej Europie. Będzie musiał zostać wypracowany jakiś konsensus, jak rozwiazać ten problem jeśli VAG przegra.

Pomysł z wiatrakami @krzyss genialny.
 

Michal

Moderator
EU to nie USA, ale wyrok sądu na razie sygnałem w dobrą stronę. Artykuł wrzuciłem tylko dlatego, że jest wzmianka o cofnięciu homologacji na całą Europę.

W USA VAG nie ma oddziaływania na społeczeństwo. Twarde metody typu odkupowanie aut lub ich złomowanie spowodowałoby bankructwo VAG, Audi, BMW etc., a co za tym idzie niewyobrażalne straty w całej Europie. Będzie musiał zostać wypracowany jakiś konsensus, jak rozwiazać ten problem jeśli VAG przegra.

Pomysł z wiatrakami @krzyss genialny.
W USA zostali zmuszeni do postawienia Electrify America i jak wyszło? To chyba najbardziej zawodna sieć ładowania o jakiej słyszałem, a ceny po przymuszonym w ugodzie okresie wywalili w kosmos.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
W USA zostali zmuszeni do postawienia Electrify America i jak wyszło? To chyba najbardziej zawodna sieć ładowania o jakiej słyszałem, a ceny po przymuszonym w ugodzie okresie wywalili w kosmos.
W europie niech przymuszą ich do wiatraków, farm fotowoltaicznych, ale nie tylko do postawienia, tylko do wyprodukowania np 1000000TWh (wartość kompletnie abstrakcyjna) energii w określonym czasie, np z jakimiś rocznymi limitami na poziomie który gwarantowałby realne inwestycje VAG w farmy a nie tylko odkup z rynku OZE.

I dodatkowo jeszcze za każdy kolejny rok użytkowania takich pojazdów dokładane byłyby kWh czy TWh prądu, który musieliby produkować, lub musieliby usuwać (odkupować i złomować) auta z baz danych.
 
Last edited:
Top