+ dla serwisu Tesli

Robmal

Posiadacz elektryka
Cześć.
Ponieważ większość spraw związanych z serwisem raczej jest opisywana negatywnie to ja po moich dzisiejszych doświadczeniach nie mogę powiedzieć złego słowa.
Zgłosiłem w końcówce maja w aplikacji problem z portem ładowania - czujnik otwarcia klapki na dotyk (czyli nic poważnego) oraz hałas z układu napędowego. Początkowo miałem Warszawę, poprosiłem o serwis mobilny (Poznań) i otrzymałem termin, który z mojej winy musiałem przesunąć. Wczoraj po 2 min. dodzwoniłem się do serwisu w Ząbkach żeby potwierdzić dzisiejszy serwis mobilny. Rozmowa bardzo rzeczowa i miła - wszystko potwierdzone. Dziś tel. od pana z mobilnego, że jedzie. Samochód zostawiony w domu na podjeździe. Czas naprawy 2 godziny. Rzeczowo wyjaśnione co zostało wymienione i jaki był powód hałasu. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Z żadnym z kilkunastu poprzednich aut spalinowych nie mam tak pozytywnego wspomnienia z serwisu. Oczywiście zgłoszony przypadek był prosty (pewnie dlatego mógł go obsłużyć mobilny) ale i tak jestem pod wrażeniem.
Odnośnie hałasu, który dla mnie był uciążliwy (przy zwiększaniu prędkości wysoki dźwięk buzującego prądu) okazało się, że wypięło się mocowanie tylnej kanapy, nie przylegała całą powierzchnią i nie tłumiła hałasu z napędu (mam TM3 RWD).
Teraz jest OK.
Ogólnie podsumowując użytkowanie auta z Q4/21 i przejechane 53 tyś km jestem super zadowolony, poza dwoma zgłoszonymi i rozwiązanymi problemami nic innego się nie wydarzyło.
 

6a8

Posiadacz elektryka
My ( inni użytkownicy ) chcemy aby u nas było tak samo ( bez awarii - sam fun , a jak już jakiś drobiazg wyjdzie, to serwis zrobi to co powinien i tak jak powinien, i wtedy kiedy powinien ) :)
 
Top