Dolna osłona przedniego silnika, zakup oryginalnych części Tesla

krzyss

Pionier e-mobilności
No to pewnie dostanę to samo, świetnie. Dam znać co przyjdzie. Chociaż np profesor chris zaczął handlować częściami z epc, a autoryzacji u niego nie widzę.
Trzeba chyba miec w pkd cos z autami a nie IT ;)
 

eimi

Pionier e-mobilności
Akurat z tym na szczęście nie mam problemu, działalność typowo warsztat samochodowy.
Daj znać jak się uda. Mi odmówili. Tesla odmówiła mi sprzedaż samych części na inny Vin albo auto którego nie mam podpiętego do apki. Nie da się zamówić części do nieswojego auta u nich. Absurd.
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Daj znać jak się uda. Mi odmówili. Tesla odmówiła mi sprzedaż samych części na inny Vin albo auto którego nie mam podpiętego do apki. Nie da się zamówić części do nieswojego auta u nich. Absurd.
No i jest odmowa, nie wiadomo dlaczego, do formularza kontaktowego nie można dodać komentarza jeżeli nie jest zarchiwizowany, opcja kontakt tylko po podaniu numeru zamówienia. Generalnie nie wiadomo o co chodzi i do kogo się zgłosić w celu wyjaśnienia sprawy.
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Jeszcze co do obtarć wszelakich. Wczoraj zdemontowałem pękniętą osłonę, żeby upewnić się że nic nie oberwało. No i generalnie tak jak się spodziewałem wszystko ok, zdziwiła mnie, odpukać, masywność konstrukcji całej tej ramy pomocniczej/wozka. Również sam silnik zabezpieczony jest dodatkowo znajdującą się przed nim i wystająca w dół łapą, także nie wiem co trzebaby zrobić żeby go uszkodzić, ale w przypadku takiego uderzenia rozbicie obudowy silnika byłoby już najmniejszym problemem. W związku z tym wydaje mi się, że wzmacniane blaszane osłony są nieco na wyrost. Z niepokojących rzeczy, to wyraźna korozja obudowy filtra oleju na zagięciu blachy już przy przebiegu 40 kilku tys i około 10 miesiącach od nowości, co biorąc pod uwagę jego rzekomą dożywotność nie wróży dobrze. Dobrze że kosztuje grosze i wymiana to 5 minut.
 

Najnowsze dyskusje

Top