Dostawy Y Juniper - 2025

zibizz1

Pionier e-mobilności
Skoro z hakiem, to mam pytanie, czy w opakowaniu na hak masz tylko hak? Bo u mnie jest powyżej wytłoczki na hak jeszcze jedna dziura, ale nic tam nie ma i się zastanawiam po co to.
Malutkie sa na kluczyki do haka a wieksze puste jest na zaślepkę którą wyjmujesz z otworu w który wkładasz hak.
 

umcus

Pionier e-mobilności
U mnie też już odebrana. Jak to zgodnie w trzy osoby stwierdziliśmy, w skali 10 pkt tzw. ogólny experience z odbioru dajemy jakieś 5 ;)
Na miejscu spolerowali zderzak (4 rysy) i wyczyścili w jednym miejscu szklany dach (wyglądało jak zarysowanie, ale na szczęście tylko jakiś ślad po naklejce). Przez apkę zgłoszone parę rzeczy:
1) skaza na zderzaku przednim przy otworze na wkręcany hak - wygląda jakby była rysa na plastiku, ale została przykryta klarem. Mało co to widać, jeszcze się zastanowię czy jest sens cokolwiek z tym robić
2) porysowany czarny plastik na tylnym kołem
3) zacieki na listwie na tylnej klapie (tej od której odbija się światło led) - detailer jeszcze umyje i zobaczy czy zejdzie
4) przy schowku w tunelu środkowym małe wgniecenie
5) Bardzo delikatne nie wiem jak to nazwać - przeciwieństwo wgniecenia ;) - w drzwiach kierowcy w połowie wysokości drzwi. Widać to dopiero pod światło, przy odpowiednim kącie patrzenia.
6) listwa led w drzwiach kierowcy opuszczona niżej po stronie pasażera - wygląda jakby chyba cały boczek drzwi był nieco opuszczony w dół

Po przejechaniu 150 km, w tym całej Warszawy z Ząbek na Ursynów i potem na Łomianki i Płock mogę stwierdzić, że jestem bardzo zadowolony. Zawieszenie na 20" mam wrażenie, że ma dwa oblicza: choć zdarza się, że przy małych prędkościach na dziurach jest dość sztywne, to np. długie progi pokonuje miękko, a w samej trasie przy prędkościach 80-120 jest dla mnie bardzo komfortowo - w ogóle nie brakuje mi TM3 HL. Mimo położonych foteli, bez założonej półki i szeleszczących worków na koła i samych kół, które czasami się odzywały na wybojach, było bardzo cicho, a z pewnych względów dokładnie wiem, kiedy jest dużo szumów w samochodzie - tu na pewno było bardzo dobrze. Bicia kół nie zaobserwowałem do prędkości autostradowych. Automatyczne kierunki w większości wypadków działają dobrze. Wycieraczki ani razu się nie włączyły nieproszone. Potwierdzam, że nie da się przełączać w trakcie jazdy z AP na TACC (czy tam na odwrót, nie pamiętam). Światła są ok, matrixy VAGa są lepsze, ale Teslowe są wystarczające dla mnie. Dynamika - wiadomo, bajka. W końcu wyprzedzanie jest przyjemnością :) No to teraz tylko czekam na technika coby zakwalifikował naprawę.

Acha - jedna rzecz mnie nieprzyjemnie zaskoczyła. Te koła są w cholerę wielkie, nie mam gdzie ich trzymać.
EDIT: no i kierownica mogłaby być odrobinę bardziej miękka.
 

Gregory House

Nowy na Forum
U mnie też już odebrana. Jak to zgodnie w trzy osoby stwierdziliśmy, w skali 10 pkt tzw. ogólny experience z odbioru dajemy jakieś 5 ;)
Na miejscu spolerowali zderzak (4 rysy) i wyczyścili w jednym miejscu szklany dach (wyglądało jak zarysowanie, ale na szczęście tylko jakiś ślad po naklejce). Przez apkę zgłoszone parę rzeczy:
1) skaza na zderzaku przednim przy otworze na wkręcany hak - wygląda jakby była rysa na plastiku, ale została przykryta klarem. Mało co to widać, jeszcze się zastanowię czy jest sens cokolwiek z tym robić
2) porysowany czarny plastik na tylnym kołem
3) zacieki na listwie na tylnej klapie (tej od której odbija się światło led) - detailer jeszcze umyje i zobaczy czy zejdzie
4) przy schowku w tunelu środkowym małe wgniecenie
5) Bardzo delikatne nie wiem jak to nazwać - przeciwieństwo wgniecenia ;) - w drzwiach kierowcy w połowie wysokości drzwi. Widać to dopiero pod światło, przy odpowiednim kącie patrzenia.
6) listwa led w drzwiach kierowcy opuszczona niżej po stronie pasażera - wygląda jakby chyba cały boczek drzwi był nieco opuszczony w dół

Po przejechaniu 150 km, w tym całej Warszawy z Ząbek na Ursynów i potem na Łomianki i Płock mogę stwierdzić, że jestem bardzo zadowolony. Zawieszenie na 20" mam wrażenie, że ma dwa oblicza: choć zdarza się, że przy małych prędkościach na dziurach jest dość sztywne, to np. długie progi pokonuje miękko, a w samej trasie przy prędkościach 80-120 jest dla mnie bardzo komfortowo - w ogóle nie brakuje mi TM3 HL. Mimo położonych foteli, bez założonej półki i szeleszczących worków na koła i samych kół, które czasami się odzywały na wybojach, było bardzo cicho, a z pewnych względów dokładnie wiem, kiedy jest dużo szumów w samochodzie - tu na pewno było bardzo dobrze. Bicia kół nie zaobserwowałem do prędkości autostradowych. Automatyczne kierunki w większości wypadków działają dobrze. Wycieraczki ani razu się nie włączyły nieproszone. Potwierdzam, że nie da się przełączać w trakcie jazdy z AP na TACC (czy tam na odwrót, nie pamiętam). Światła są ok, matrixy VAGa są lepsze, ale Teslowe są wystarczające dla mnie. Dynamika - wiadomo, bajka. W końcu wyprzedzanie jest przyjemnością :) No to teraz tylko czekam na technika coby zakwalifikował naprawę.

Acha - jedna rzecz mnie nieprzyjemnie zaskoczyła. Te koła są w cholerę wielkie, nie mam gdzie ich trzymać.
EDIT: no i kierownica mogłaby być odrobinę bardziej miękka.
A jeździłeś Juniperem na 19"? 20" ładniejsze wizualnie, ale 19" tańsze i pewnie jeszcze bardziej komfortowe. Nie mogę się zdecydować.
 

umcus

Pionier e-mobilności
A jeździłeś Juniperem na 19"? 20" ładniejsze wizualnie, ale 19" tańsze i pewnie jeszcze bardziej komfortowe. Nie mogę się zdecydować.
Niestety nie, miałem ochotę się przejechać, ale nie starczyło mi czasu, więc nie mam porównania. Jedyne co mogę powiedzieć, że stary Y na 19" (testówka z Ząbek) jest sporo głośniejszy i twardszy i gorzej się prowadzi. Natomiast nie mam bezpośredniego porównania z 19" na Juniperze.

Tylko sprawdź, bo wydawało mi się, że np. w Żabkach widziałem 2 testówki Junipera, jedną na 19" i drugą na 20".
 

wajper

Zadomawiam się
Mam ten sam plan, ale od dłuzszego czasu czekam na odpowiedz z multirent. Dzis wysłąłem ponownie pytanie o oferte przez strone. Ile wplaty wlasnej wrzuciłes ? Jaki powiat do OC/AC czy multirent daje wawke w numerach i to masz ubezpieczone w Hestii ?
Wplata 45%. Powiat wroclawski, numery mam DX czyli lokalne. Jak maja oddzial w danym miescie to tam rejestrują.
Mialem tylko hak i dziure pusta. Tam chyba wchodzi zaslepka spod zderzaka. Ubezpieczenie ergo hestia
 

krzyss

Pionier e-mobilności
U mnie też już odebrana. Jak to zgodnie w trzy osoby stwierdziliśmy, w skali 10 pkt tzw. ogólny experience z odbioru dajemy jakieś 5 ;)
Na miejscu spolerowali zderzak (4 rysy) i wyczyścili w jednym miejscu szklany dach (wyglądało jak zarysowanie, ale na szczęście tylko jakiś ślad po naklejce). Przez apkę zgłoszone parę rzeczy:
1) skaza na zderzaku przednim przy otworze na wkręcany hak - wygląda jakby była rysa na plastiku, ale została przykryta klarem. Mało co to widać, jeszcze się zastanowię czy jest sens cokolwiek z tym robić
2) porysowany czarny plastik na tylnym kołem
3) zacieki na listwie na tylnej klapie (tej od której odbija się światło led) - detailer jeszcze umyje i zobaczy czy zejdzie
4) przy schowku w tunelu środkowym małe wgniecenie
5) Bardzo delikatne nie wiem jak to nazwać - przeciwieństwo wgniecenia ;) - w drzwiach kierowcy w połowie wysokości drzwi. Widać to dopiero pod światło, przy odpowiednim kącie patrzenia.
6) listwa led w drzwiach kierowcy opuszczona niżej po stronie pasażera - wygląda jakby chyba cały boczek drzwi był nieco opuszczony w dół

Po przejechaniu 150 km, w tym całej Warszawy z Ząbek na Ursynów i potem na Łomianki i Płock mogę stwierdzić, że jestem bardzo zadowolony. Zawieszenie na 20" mam wrażenie, że ma dwa oblicza: choć zdarza się, że przy małych prędkościach na dziurach jest dość sztywne, to np. długie progi pokonuje miękko, a w samej trasie przy prędkościach 80-120 jest dla mnie bardzo komfortowo - w ogóle nie brakuje mi TM3 HL. Mimo położonych foteli, bez założonej półki i szeleszczących worków na koła i samych kół, które czasami się odzywały na wybojach, było bardzo cicho, a z pewnych względów dokładnie wiem, kiedy jest dużo szumów w samochodzie - tu na pewno było bardzo dobrze. Bicia kół nie zaobserwowałem do prędkości autostradowych. Automatyczne kierunki w większości wypadków działają dobrze. Wycieraczki ani razu się nie włączyły nieproszone. Potwierdzam, że nie da się przełączać w trakcie jazdy z AP na TACC (czy tam na odwrót, nie pamiętam). Światła są ok, matrixy VAGa są lepsze, ale Teslowe są wystarczające dla mnie. Dynamika - wiadomo, bajka. W końcu wyprzedzanie jest przyjemnością :) No to teraz tylko czekam na technika coby zakwalifikował naprawę.

Acha - jedna rzecz mnie nieprzyjemnie zaskoczyła. Te koła są w cholerę wielkie, nie mam gdzie ich trzymać.
EDIT: no i kierownica mogłaby być odrobinę bardziej miękka.
Mozesz zmienic stopke :)
No i gratulacje ! Widze ze odbior byl dokladny. Sporo wad, teraz bedziesz sie z serwisem meczyl :(
 

CODI

Fachowiec
Niestety nie, miałem ochotę się przejechać, ale nie starczyło mi czasu, więc nie mam porównania. Jedyne co mogę powiedzieć, że stary Y na 19" (testówka z Ząbek) jest sporo głośniejszy i twardszy i gorzej się prowadzi. Natomiast nie mam bezpośredniego porównania z 19" na Juniperze.

Tylko sprawdź, bo wydawało mi się, że np. w Żabkach widziałem 2 testówki Junipera, jedną na 19" i drugą na 20".
Przynajmniej we wro na zime przełozyli do Launcha zimowe koła ze starych y-ków, 19ki. Hankooki jakies ale nie odczytałem dokładnych danych. Widac bylo po wystajacych felgach ze sa od starej wersji.
 

Najnowsze dyskusje

Top