Duży bagażnik niska cena najmu 😛

Andreedk

Nowy na Forum
Poradźcie proszę.

Rodzina 2+2 nie umiejąca się pakować bo rozpieszczona dużymi bagażnikami (Ford galaxy wcześniej, teraz superb w kombiku).

Jeżdżę ok 25 - 30 tys rocznie. Ale w promieniu do ok 150 km od domu.

Z uwagi na najpewniej mocno rosnące ceny paliw - konflikt na bliskim wschodzie rozważam szybsze niż myslalem przejście na elektryka - bo taniej.

Żona już jeździ 3 lata e208.

Rozważam dwie opcje. Zostawiam Skodę jako rodzinne i na wyjazdy i biorę najtańsze miejskie autko do kręcenia się wkoło komina.
I tu pytanie: co? Niekoniecznie Dacia spring. Ale najtańszy najem długoterminowy a nie najniższa cena za auto.

Ale superb stojąc w garażu traci na wartości i to nie mało - mimo że nie nabija kilometrów. Stąd opcja druga- sprzedać superba i wziąć w najem duże rodzinne.
Buduje dom więc kasa się liczy. Nie mam konkretnego budżetu- im mniej tym lepiej 😂 ale liczy sie ostateczna rata a nie cena auta. Nowy lub lekko używany - byle leasing lub najem i za 2-3 lata zmiana. Tylko co? Warunek - duży bagażnik . Przyspieszenie mało ważne. Ważniejszy zasięg - raz w tygodniu trasa Gliwice -Kraków -Gliwice (chciałbym z prędkością autostradową to pchnąć bez ładowania po drodze). (Jak wezmę maleństwo elektryczne to pojadę superbem).

Tesla Y long range RWD - podoba mi się. Bagażnik fajny (szklany dach już mniej).
ID7 - jednak za drogi
EV9 - za drogi (chyba że jakieś wyprzedaże rocznika)
Enyaq??

Co innego byście polecili biorąc pod uwagę wielkość bagażnika?

Nie cena auta a wysokość miesięcznej opłaty.
Tak wiem - i tak muszę się przejechać samemu 🤪
 

boa

Pionier e-mobilności
Czytam wątek i mam jedną podstawową uwagę - nie ma czegoś takiego, jak duży bagażnik i niska cena najmu. Albo jest niska cena i wtedy autko typowo miejskie (niska rata dzięki dopłacie 30k), albo jest duży bagażnik. W elektrykach duży bagażnik do EV9, MB+BMW+VAG niestety tu na razie nie dorastają. W ICE mówimy o np. Tayronie czy idąc w coś lepszego GLS, X7, duży Range. A jak spojrzysz, to wszystkie te pojazdy w fajnych wersjach niestety swoje muszą kosztować. Nie ma co tracić czasu na dywagacje i po prostu albo warto skupić się na zwiększaniu dochodów, albo na kompromisach. Jak widzę, dyskusja jest o opcji nr 2. Oczywiście duży/mała to są subiektywne odczucia i znam ludzi, którzy uważają, że auto segmentu B jest duże, a znam też takich, którzy nie patrzą na nic mniejszego niż segment E, bo dostają klaustrofobii ;-) Niektórzy pakują się w nieduży plecak na 2 tyg. wyjazdu, a niektórzy mają żony i dzieci, którym brakuje przedłużonego Transita ;-)
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Do TMY mieszczę podobną ilość gratów co do V70 wcześniej, ale fakt, porozkładane pod podłogą i do frunka. Kanapy z ikei czy lodówki nie przewiozę już...
 

TMRexx

Tesla Model 3 LR 2023
Prośba podeślij jakie warunki masz dokładnie: opłata wstępna i limit kilometrów. Skąd to wziąłeś, bo na stronie fiata nie znalazłem takiej promocji. Dzięki
Jak najbardziej jest. https://naszeauto.fiat.pl/grande-panda Konfigurujesz sobie, klikasz dalej i masz suwaki limitu km itp. Mi wystarczy na firmowe te 10 tys km, przy wpłacie 30 tys wychodzi około 250 zł brutto najwyższa wersja z pakietem zimowym (podgrzewane siedzenia i kierownica) i kolor czarny. Ubezpieczenie samemu ale wyjdzie grosze za to. Żadne chińczyki nie mają startu.
 
Top