Dzindybry

Jaceq

Pionier e-mobilności
Zdemontuj/zamontuj w trakcie jazdy to pogadamy 😜
Można też założyć elektryczną roletę i będziesz zwijać/rozwijać w trakcie jazdy do woli. Ale to już wydatek około 2 tys. PLN. Np taką: Link . Natomiast na początek proponuję pojeździć bez żadnej zasłonki. Wg mnie jest naprawdę duża różnica między poprzednimi generacjami a Juniperem jeśli chodzi o izolację termiczną szklanego dachu. Było już trochę upałów i ani razu nie przygrzało mnie w kark.. W poprzedniej TMY miałem zasłonkę z Ali, obecnie póki co nie widzę potrzeby.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
@mikeB możesz zdradzić co skłoniło cię do wyboru wersji AWD względem bazowej RWD lub long range ?

Stoje przed podobnym wyborem i z mojej perspektywy chyba największy ból to brakujące wyposażenie.

Celowałem w Long Range RWD ale okazało się że boczki drzwi obszyte są jakimś słabej jakości materiałem zamiast alkantary i system audio jest okrojony (brak subwoofera i 9 głośników). Wspomnę że coś takiego nie ma miejsca w stanach, tylko u nas w europie.

Popycha mnie to w stronę AWD chociaż wystarczyłby mi ten napęd na jedną oś, uważam że i tak jest szybki. Tym bardziej że od wersji RWD Long Range to już tylko 10k różnicy.

Co jeszcze mogłoby mnie utwierdzić w przekonaniu że AWD będzie lepszym wyborem ? Lepsze sterowanie ? Bezpieczeństwo na śniegu / mokrej nawierzchni ? Lepsza wartość rezydualna auta przy odsprzedaży ?

Opinie innych forumowiczów również mile widziane :)
W sumie to sam sobie odpowiedziałeś.. Pozostaje kwestia, czy te 10k PLN robi Ci dużą różnicę, czy nie. Wg mnie różnice między AWD a RWD są zdecydowanie warte tej kwoty. Jedyna teoretyczna różnica na plus dla RWD to zasięg - w realu około 20 km czyli w granicach błędu obliczeniowego. AWD jest lepszym autem. RWD też jest bardzo dobre. Pytanie, które jest "lepsiejsze" dla Ciebie? Dołożyłbym tę kwotę za samo audio i napęd 4x4. W większości marek takie dwie zmiany to koszt o wiele większy..
 
Top