Elektryczna Gelenda

Robsonics

Posiadacz elektryka
No i ruszyły pierwsze testy. Generalnie ciekaw jestem wielu kwestii związanych z tym modelem, zwłaszcza dźwięku systemu AVAS i wyciszenia falownika, bo nie ukrywam, że dotychczasowe G63 AMG jest w mojej ścisłej czołówce jeżeli chodzi o dźwięk jaki wydobywa z siebie auto podczas jazdy (piękne, głębokie, leniwe, basowe "gul gul" widlastej ósemki, rodem z najlepszych czasów amerykańskiej motoryzacji).
Anyway, podoba mi się, że Mercedes nie zrobił czegoś na kształt EQE/EQS SUV, tylko zachował klasyczne cenione kształty G klasy.
Auto marzenie, szkoda tylko że zasięg nie przystaje do ceny...
Z drugiej strony Gelenda zawsze była dla mnie tylko w sferze marzeń, więc mały zasięg nie będzie mi przeszkadzać 😆
 

p0li

Pionier e-mobilności
moim zdaniem - nie ma sensu - taki samochod dla nikogo kiepski w tereni, kiepski na asfalcie
G jest samochodem terenowym, wersja na prad jest duzo ciezsza i ma nikly zasieg w porownaniu z wersja spalinowa, w lesie tez nie uzupelnimy "soczku" z karnistra
na asfalcie tez nie bedzie blyszczal - 3 tonowy kiosk ruchu ani nie jest oszczedny ani zgrabny w codziennym ruchu

kupi go kilku arabow, paru "biznesmenow" chcacych sie pokazac no i moze nasz @Bronek ;)
skonczy tam gdzie S-ka

no, napisalem co myslalem, teraz @luki moze mnie wyzywac od teslahejterow..
..a nie, moment - to mercedes O.O
 

Robsonics

Posiadacz elektryka
moim zdaniem - nie ma sensu - taki samochod dla nikogo kiepski w tereni, kiepski na asfalcie
G jest samochodem terenowym, wersja na prad jest duzo ciezsza i ma nikly zasieg w porownaniu z wersja spalinowa, w lesie tez nie uzupelnimy "soczku" z karnistra
na asfalcie tez nie bedzie blyszczal - 3 tonowy kiosk ruchu ani nie jest oszczedny ani zgrabny w codziennym ruchu

kupi go kilku arabow, paru "biznesmenow" chcacych sie pokazac no i moze nasz @Bronek ;)
skonczy tam gdzie S-ka

no, napisalem co myslalem, teraz @luki moze mnie wyzywac od teslahejterow..
..a nie, moment - to mercedes O.O
Jakby nie patrzeć to cała seria W463 jest generalnie pozbawiona wiekszego sensu.
Jednak co tam, kto bogatemu zabroni...
Gelenda pokazuje tym samym, że można zrobić ciekawe auto elektryczne na bazie legendarnego modelu.
Gdyby tak w podobnym tonie zrobili GLE EQ zamiast brzydkiego nadmuchanego EQE SUV...
 

luki

Pionier e-mobilności
moim zdaniem - nie ma sensu - taki samochod dla nikogo kiepski w tereni, kiepski na asfalcie
G jest samochodem terenowym, wersja na prad jest duzo ciezsza i ma nikly zasieg w porownaniu z wersja spalinowa, w lesie tez nie uzupelnimy "soczku" z karnistra
na asfalcie tez nie bedzie blyszczal - 3 tonowy kiosk ruchu ani nie jest oszczedny ani zgrabny w codziennym ruchu

kupi go kilku arabow, paru "biznesmenow" chcacych sie pokazac no i moze nasz @Bronek ;)
skonczy tam gdzie S-ka

no, napisalem co myslalem, teraz @luki moze mnie wyzywac od teslahejterow..
..a nie, moment - to mercedes O.O
Ja jestem daleki od bronienia Tesli, więc jak dla mnie możesz hejtować ;) Chociaż z drugiej strony, następne auto to raczej "sedan", więc z tą Teslą... kto wie
 
Top