Elektryk który dobrze skręca

A110

Nowy na Forum
Jestem na etapie poszukiwania czegoś co mi da więcej przyjemności z jazdy niż aktualnie posiadane samochody i zastanawiam się czy to już moment na elektryka czy jeszcze za wcześnie. Pomijam całkowicie problemy z ładowaniem, itd., nie o to tu chodzi.

Szukam czegoś co daje przyjemność z jazdy i jeździ dobrze (to nie oznacza że ma po prostu szybko przyśpieszać na prostej, to nie jest jeżdżenie dobrze!) i jako że nie mam doświadczenia z elektrykami zastanawiam się czy technologia już pozwala dogonić ICE. Chodzi mi o odpowiedniki samochodów typu Alpine A110, Alfa Romeo Giulia QV albo chociaż hothatchy pokroju Megane RS czy funcarów jak MX5 (świadomie podaję cztery różne segmenty) lub podobnych.

Obawiam się masy (sam niski środek ciężkości nie wystarczy) bo to najbardziej zabija przyjemność z jazdy, nie potrzebuję autostradowego ociężałego kolosa pokroju Audi A8 który na pewno jest bardzo wygodny, ale w pierwszym ostrzejszym zakręcie będzie mieć problemy ze skrętem.

Budżet to jakieś 350k pln, nie potrzebuję na już więc może np. coś ciekawego wychodzi w przyszłym roku. Cokolwiek?

solik

Pionier e-mobilności
czy funcarów jak MX5

Mini SE

opinia jednego z posiadaczy na swiezo:

Odkąd jest miniak, to Tesla stała się drugim autem. Obydwa są super, choć całkiem różne.

sa jeszcze Porsche Taycan, Audi eTron GT aczkolwiek ten pierwszy sie nie zalapie a drugi w jakiejs sredniej wersji.

krzyss

Pionier e-mobilności

A110

Nowy na Forum
Jeździłeś jakimś elektrykiem? Na przykład Teslą Model 3 Performance?
Jedynie w mieście i to kilka lat temu więc żadne doświadczenie. W żadnej Tesli jeszcze nawet nie siedziałem. W ogóle mam wrażenie że niektóre salony nie chcą sprzedawać elektryków, np. łatwiej mi było jakiś czas temu umówić się na wypożyczenie Porsche 718 niż Hyundaia Ioniq. Może teraz jest lepiej, jeszcze nie wiem.

Mini SE

opinia jednego z posiadaczy na swiezo: