Elon, kurcze, trasa długa, daj no update

krzyss

Pionier e-mobilności
U mnie nadal nie dziala ale nie mam tej aktualizacji, wroce z urlopu to bede co tydzien zglaszal awarie.
Bo to nie moze tak byc ze to nie dziala tyle czasu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Pokazuje ostrzejsze piktogramy, pierdolamento za zabranie zjazdów. Nie parkuje niemal komplenie. Kiedys szukała miejsca między samochodami teraz szuka chyba pasów. Jak z są z np innego polbruku to nie widzi. Lipa totalna
 

danielm

Pionier e-mobilności
Pokazuje ostrzejsze piktogramy, pierdolamento za zabranie zjazdów. Nie parkuje niemal komplenie. Kiedys szukała miejsca między samochodami teraz szuka chyba pasów. Jak z są z np innego polbruku to nie widzi. Lipa totalna
zauważyłeś grubszą "kreskę mocy"? na S5 bydgoszcz poznań dziś widział 70km/h którego tam nigdy nie było więc te nowe mapy są jakieś dziwne. w bydgoszczy też na jakimś odcinku widział 50 mimo że jest 70.
Czy są nowe wizualizacje aut na 2022.16 jak na FSD 10.12?
niestety nie
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tak kreska ok... Jest wszysko ładne tylko... mam wrażenie, że to jak te reniferki na święta..
Nie mogę tego zrozumieć - widzi 70 pokazuje 70 Jedzie 100. Itp.
Raz widzi znak za moment nie widzi identycznego. I dlaczego zwalnia z opóźnieniem, na tyle duży,m aby złapać mandat.
Czasem fakt potrafią by zwolnienia na odcinku np 30 m. Z 90 na 70 (kretyńswto drogowe)
 

danielm

Pionier e-mobilności
Tak kreska ok... Jest wszysko ładne tylko... mam wrażenie, że to jak te reniferki na święta..
Nie mogę tego zrozumieć - widzi 70 pokazuje 70 Jedzie 100. Itp.
Raz widzi znak za moment nie widzi identycznego. I dlaczego zwalnia z opóźnieniem, na tyle duży,m aby złapać mandat.
Czasem fakt potrafią by zwolnienia na odcinku np 30 m. Z 90 na 70 (kretyńswto drogowe)
końcówka s5 z poznania do bydgoszczy, jest jakiś dziwny zakręt więc jest ograniczenie do 100 zamiast 120, wychodzisz na prostą i stoi znak końca ograniczenia do 100 a 10 metrów dalej kolejny znak ograniczenia do 80 bo jakiegoś ronda nie skonczyli i przez 10 kilometrów jest ograniczenie niewiadomo po co. tesla za każdym razem wymyśla co innego łącznie z 70tką :) dobrze że mam yanosika za szybą, on się rzadko myli. a ta kreska mnie wkurza bo w pracy reaguje na ruch na monitorach i ta ruszająca się kreska przykuwa moją uwagę niepotrzebnie
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Zgaduję, że Tesla Toolbox to potrafi. Trzeba kupić kabelek i subskrypcję - $500 na miesiąc. :D
Zgaduję, że ponowna instalacja oprogramowania, dostępna w service mode, może pomoc. Zakładając, że rzeczywiście ściąga i instaluje obecna wersje oprogramowania oraz ściągając ją nadpisuje tę ściągniętą wcześniej. Nie odważyłbym się.
Wiesz, że jedyne co tracisz, to zmiana pasa na zjazdach bez potwierdzenia? Dla mnie jest ono nieprzewidywalne, przez co wyłączam NoA przed zjazdem.
Dokladnie z tego powodu nie chce tej aktualizacji. Pytanie jeszcze o jakie potwierdzenie chodzi, bo jesli odpala kierunkowskaz to z ciezarkiem teoretycznie nie bede potrzebowal nic potwierdzac, ale jesli sugeruje tylko zmiane pasa, to dziekuje :)
Wgram dopiero jak dadza cos ciekawszego na plus.
 
Top