Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SKODA
Skoda Enyaq Forum • Skoda Enyaq iV 80/80x/60/vRS
Enyaq iV, Wrażenia i opinie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="kane, post: 11469, member: 390"] Dzien dobry! jestem szczesliwym uzytkownikiem wersji 60. specyfikacja angielska: SKODA ENYAQ IV ESTATE 132kW 60 Lodge Nav 62kWh 5dr Auto Fitted With: Black roof rails, Radiator grille frame in black with chrome strip, Electrically retractable towbar, Panoramic sunroof, Climate pack - Enyaq, Assisted drive pack plus - Enyaq,, Comfort seat pack plus - Enyaq, Convenience pack - Enyaq, Family pack plus - Enyaq, Infotainment pack plus - Enyaq, Parking pack plus - Enyaq, Transport pack - Enyaq, Light and view pack - Enyaq, Metallic - Race blue, Rear side airbags, 100 kW DC charging, 19" Regulus Anthracite alloy wheels [PJC], Drive sport plus pack - Enyaq, Drive sport pack - Enyaq Samochod kupiony do czestych jazd do okola komina, wiec bareria wystarcza. przed zakupem sprawdzilem niemalze kazdy samochod elektryczny dostepny na rynku, z wyscigu odpadl EQC i iPace poniewaz ich cena wykluczala je z programu doplat. Ostatecznie Skoda wygrala z Polestar 2 i Mustangiem Mach-E Ogolna ocena: 9/10 Zasieg: na miejscu - 400km, na trasie Amsterdam - Berlin - Warszawa - 200km. Plusy: Wszystko, niemalze wszystko jest idealne, auto kupione jako rodzinne jest ogromne w srodku, z trzema osobami i bagazami na trzy tygodnie na pokladzie wciaz potrafi byc dynamiczne (mowa o dynamice dla duzego crossovera, nie porownuje do M3 performance). travel assist dziala doskonale, 21,5h za kolkiem bylo wykonalne. To chyba pierwszy samochod o tych wymiarach zewnetrznych gdzie moj syn w foteliku moze siedziec za mna (187cm) i wciaz miec mase miejsca na nogi. Komfort podrozy jest bardzo wysoki, do predkosci 160km nie ma praktycznie swistow z lusterek, natomiast NVH zalezy bardzo od nawiezchni. na samym terenie Niemiec mialem wrazenie ze jade trzema roznymi samochodami. Minusy: * W angielskim konfiguratorze klapa elektryczna byla schowana pod nazwa 'virtual pedal'. bylem przekonany ze chodzi jedynie o kick sensor wiec nie wybralem tej opcji i zostalem z chyba najgorsza klapa bagaznika na rynku. Nie mam pojecia jakim cudem zostalo to dopuszczone do produkcji. * Wnetrze nagrzewa sie kosmicznie, celowo wybralem materialowe wnetrze, nie mam pojecia jak bym wytrzymal na skorze jezdzac w szortach. w dlugiej trasie brakujeopcji wentylacji foteli. * ladowarka pokladowa i BMS. dokupilem opcje ladowania 100kw, tym czasem na stacjach 350 osiagalem 80, sekunde pozniej podjechal polestar i mial 120, wiec stacja dostarczala. * refleksy na szybie. Tak, wystepuja w wielu samochodach, ale tu skoda zdecydowala sie na zastosowanie wzorkow na podszybiu, wiec oko sie nie przyzwyczaja bo swiatlo tanczy po nierownej powierzchni. * brak chlodzenia w pojedynczej stacji bezprzewodowego ladowania. W dlugiej trasie musialem trzymac telefon na uchwycie i kablu bo nagrzewal sie do niebezpiecznego poziomu (tak, AA caly czas wlaczone) * pokladowa nawigacja... rozszerzona rzeczywistosc nawigacji dziala wylacznie (wbrew temu co pisali pierwsi testujacy) z pokladowa nawigacja. I nawet bym to przezyl, gdyby nie fakt ze nawigacja (z pakietem informowania o natezeniu ruchu) pokazuje stan ulic sprzed pieciu lat. Nie mowie juz o braku odwzorowania robot drogowych ktore czasem trwaja miesiac, o reagowaniu na zdarzenia typu 'nocne malowanie pasow' nie wspomne. * uchwyty na kubki, sa cztery milimetry za male aby zmiescic typowe bidony czy kubki termiczne * bardzo temperamentny pilot sterowania jak widzicie wiekszosc negatywow to 'problemy pierwszego swiata', sam samochod powala na kolana. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SKODA
Skoda Enyaq Forum • Skoda Enyaq iV 80/80x/60/vRS
Enyaq iV, Wrażenia i opinie
Top