Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SKODA
Skoda Enyaq Forum • Skoda Enyaq iV 80/80x/60/vRS
Enyaq iV, Wrażenia i opinie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Dzabba, post: 150550, member: 3520"] Hej Enyak jest ze mną już 3 tygodnie przejechane ok 1000km z czego 420 przejechałem żeby go odebrać :) ładuję go raz w tygodniu fabryczną cegłą z gniazdka 230 w garażu średnie zużycie energii ok 22kwh na autostradzie nawet 25 (nie oszczędzam klimy,grzania foteli itd) do plusów -samochód jest świetnie wykonany i wyciszony ma klejone boczne szyby i z tyłu i z przodu -niesamowity head up -cristal face :)))) -matrycówki są epickie -świetne zawieszenie dcc po mimo 21calowych felg daje radę -koniakowa skóra i jej podświetlanie robi robotę (w podobnej cenie macałem volvo c40 i wnętrze wykonane z butelek przetrawionych przez żółwie morskie nie ma startu :p ) -zapis śladu parkowania -UWB czyli technologia dzięki której leszczun z reapeterem za 400zł z allegro może sobie iść jumac inny samochód - nikt nie pomyślał żeby na felgi montować okropne kołpaki aby przejechać "7km" więcej -wnętrze jakość spasowania jest faktycznie premium (macałem tez etrona 4 i enyak w środku jest sto razy ładniejszy ) -bezprzewodowy android auto -plug&charge -z auto holda można zrobić launch control mało co na światłach będzie szybsze :) -nie trzeba wciskać start stop -sterowanie klimą /szybami zdalnie (szkoda że nie można zlinkowac z google home ) i minusy też niestety są -wnętrze jest premium ale nie ma rolety na cup holdery i schowek -auto ma pewne dziwactwa z grupy vag np mniejsza wycieraczka nie chowa sie pod linię maski co wygląda głupio i lusterka składają się jakoś do połowy -tempomatem steruję się dziwną dźwigienką ale żeby było śmieszniej są jeszcze do tego 2 przyciski na kierownicy i rolka (przy czym jeden przycisk wciska sie kolejno ten od acc/t assist , a drugi wciska raz i kreci prawą rolką która po za tym chyba nie pełni żadnej funkcji , ) -powinna być opcja automatycznego włączania "długich" w menu po co mam pchać tą dźwigienkę do przodu skoro auto wie że jest ciemno i że jadę szybko -powinna być opcja full stop dla breaking mode -masaż fotela kierowcy jest denerwujący i nie masujący w moim poprzednik aucie był na 2 fotelach i można było sobie nim sterować z ekranu i nie denerwował :p -nie wiem kto projektował kick sensor ale bym go solidnie kicknął ;p -ekranik przed kierowcą mógłby być trochę większy i bez fizycznych kontrolek które nie pasują do ceny auta ok 300k Wybrałem enyaka z pośród 5 aut 2 z nich to phevy i 3 to elektryki i wydaje mi się że wybrałem najlepiej jak mogłem , auto świetnie wygląda , fajnie przyśpiesza a podróż nim nawet dłuższa nie męczy , masę auta faktycznie czuć jak tu już ktoś pisał ale głownie przy hamowaniu w zakrętach chyba nie jest tak źle , chociaż może to kwestia zawieszenia [ATTACH type="full" alt="IMG_20240329_145240060_MFNR.jpg"]16995[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SKODA
Skoda Enyaq Forum • Skoda Enyaq iV 80/80x/60/vRS
Enyaq iV, Wrażenia i opinie
Top