EV9 GT-line nieoczywiste auto rodzinne na trasy

knapel

EV9 AWD LR GT-Line 🚙 family hauler enthusiast🩵
witam serdecznie
i choć od 3 miesięcy śmigam swoim pierwszym elektrykiem o kształcie pudełka od zapałek lub jak kto woli rysowanym przez kilkulatka to z chęcią podzielę się zarówno swoim doświadczeniem jak i porównam z japońskimi hybrydami CR-V RAV4, bo także sporo jeździłem, a kończąc na turbo benzynach 2.0 z PowerShiftem i ropniakami jak 2.0TDCi czy przygodami z LPG BRC

na początku po odbiorze, gdy postawiłem obok CR-V 2020 to zrozumiałem, że będzie inaczej 😎
IMG_2462.jpeg

a następnie zleciłem oklejenie auta folią matową PPF w 1pm.pl i jestem meeega zadowolony💙

IMG_2463.jpeg


jak ktoś ma pytania, wątpliwości związane z tym aut zapraszam do dyskusji. 3700 km zrobione, więc mam już listę + i -

PS. dziękuję za info o promo 5 lutego tego roku na stronach elektrowozu…. szanowny redaktor powinie. dostać prowizję z AS motors z Grojeckiej w Warszawie, bo 6-go już była wpłacona zaliczka 😁

szerokości wszystkim i szybkich oraz wolnych ładowarek na trasie życzę

PS. ponieważ widzę, że wiele dyskusji zaczyna się niezależnie od tematu wprost na temat zużycia energii to załączam statystyki z końcówki kwietnia po Wawie i okolicach oraz wypadzie nad Bug obwodnicą S-2 i A-2 tak ok 120-140km/h… 25,6 kW/100 przy czym na koniec dnia w apce Kia Connect statystyki 📊 pokazały 24,2 kW bo uwzględniają rekuperację. Warto porównywać także statystyki ze wskazań na ekranie za kierownicą dla bieżącej trasy właśnie z tymi dobowymi.
IMG_1032.jpeg
 
Last edited:

Kona EV

Fachowiec
witam serdecznie
i choć od 3 miesięcy śmigam swoim pierwszym elektrykiem o kształcie pudełka od zapałek lub jak kto woli rysowanym przez kilkulatka to z chęcią podzielę się zarówno swoim doświadczeniem jak i porównam z japońskimi hybrydami CR-V RAV4, bo także sporo jeździłem, a kończąc na turbo benzynach 2.0 z PowerShiftem i ropniakami jak 2.0TDCi czy przygodami z LPG BRC

na początku po odbiorze, gdy postawiłem obok CR-V 2020 to zrozumiałem, że będzie inaczej 😎
View attachment 28890
a następnie zleciłem oklejenie auta folią matową PPF w 1pm.pl i jestem meeega zadowolony💙

View attachment 28889

jak ktoś ma pytania, wątpliwości związane z tym aut zapraszam do dyskusji. 3700 km zrobione, więc mam już listę + i -

PS. dziękuję za info o promo 5 lutego tego roku na stronach elektrowozu…. szanowny redaktor powinie. dostać prowizję z AS motors z Grojeckiej w Warszawie, bo 6-go już była wpłacona zaliczka 😁

szerokości wszystkim i szybkich oraz wolnych ładowarek na trasie życzę

PS. ponieważ widzę, że wiele dyskusji zaczyna się niezależnie od tematu wprost na temat zużycia energii to załączam statystyki z końcówki kwietnia po Wawie i okolicach oraz wypadzie nad Bug obwodnicą S-2 i A-2 tak ok 120-140km/h… 25,6 kW/100 przy czym na koniec dnia w apce Kia Connect statystyki 📊 pokazały 24,2 kW bo uwzględniają rekuperację. Warto porównywać także statystyki ze wskazań na ekranie za kierownicą dla bieżącej trasy właśnie z tymi dobowymi.
View attachment 28893
co powiedzieć - fajne wozidło :)
 

knapel

EV9 AWD LR GT-Line 🚙 family hauler enthusiast🩵
Każdy zwykle o zużyciu, a ja z innej beczki. Jaki koszt oklejenia takiego mini czołgu?

no cóż, trzeba szykować 20K+ bo w tym przypadku to pełny PPF z efektem mrożenia, nie bezbarwny, folia zawijana a nie przycinana wszędzie….to także nie tańszy winyl. poza tym w tym przypadku wszystkie inne elementy w piano black i zderzaki też są oklejone folią bezbarwną. Foto poglądowe pokazuje różnicę przed po prawej glossy a po lewej 👈 już matt👌
IMG_2471.jpeg

A koszt lakieru matowego przy zakupie to było 13,5K a i tak trzeba by było to zabezpieczyć, Jestem na ten moment zadowolony efektem wizualnym i łatwością utrzymania, szybkością ogarnięcia mycia na bezdotykowej myjni oczywiście.

No i przy wyższych prędkościach jak z poziomem hałasu? Szumy powietrza przy tej bryłę nie stają się dokuczliwe?

hmm nie jechałem niczym bardziej cichym przy 140 niż to na letnich, na zimowo ach jeszcze nie mam porównana. Mogę porównać do CRV w hybrydzie gdzie do 120 było idealnie potem już niestety coraz głośniej, tutaj czy 120 czy 160 nie ma praktycznie różnicy… serio, to poziom EQS choć jechałem tylko jako pasażer. Głośniej jest w Y czy EQB, choć nie jechałem jeszcze Juniperem.

jedyne co generuje odgłosy, to zawieszenie bo nie ma pneumatyki, a 21” na profilu 285/45 są idealne na idealne drogi 😎
Każdy zwykle o zużyciu, a ja z innej beczki. Jaki koszt oklejenia takiego mini czołgu?

No i przy wyższych prędkościach jak z poziomem hałasu? Szumy powietrza przy tej bryłę nie stają się dokuczliwe?
 
Last edited:

Jarro84

Zadomawiam się
Witamy kolejnego użytkownika EV9. Jak tu już kolega od czarnej pisał. Musimy jakiś mini zlot w Warszawie ogarnąć :)
 
Top