Faraday Future wchodzi na giełdę

Giacomo

Fachowiec
Po finansowych perturbacjach dostali od Chinczykow spory zastrzyk gotowki i od jesieni 2019 r. trwa restart, na czele którego stoi były menedżer BMW Carsten Breitfeld. Breitfeld nadzorował kiedyś rozwój elektrycznego hybrydowego samochodu sportowego i8 w BMW. Ostatnio najbardziej znany był jako współzałożyciel i szef chińskiej firmy Byton zajmującej się samochodami elektrycznymi, której pierwszy model wywołał sensację z ogromnym wyświetlaczem na całej desce rozdzielczej. Firma ogłosiła w czwartek, że do połowy 2022 roku będzie mogła wprowadzić na rynek swój pierwszy samochód, luksusowy samochód elektryczny FF91. https://www.ff.com/us/ff-91/
 

Konrad

Fachowiec
Bardzo kibicuje tej marce, bo uważam, że ma wyjątkowo dobre wzornictwo. Gdy pierwszy raz próbowali się przebić z FF 91, to auto było bardzo pionierskie (3 silniki, pełne wektorowanie momentu obrotowego, lightbary, trzy duże wyświetlacze we wnętrzu, ergonomiczne fotele transformujące się w leżanki, etc). Minęło jednak tyle czasu, że dużo z tych pomysłów zostało już wcielonych w życie przez konkurentów. Tym niemniej, wzornictwo się jeszcze nie opatrzyło, a auto wciąż jest dobrze pomyślane. Mam nadzieję, że uda im się uruchomić produkcję.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Bardzo kibicuje tej marce, bo uważam, że ma wyjątkowo dobre wzornictwo. Gdy pierwszy raz próbowali się przebić z FF 91, to auto było bardzo pionierskie (3 silniki, pełne wektorowanie momentu obrotowego, lightbary, trzy duże wyświetlacze we wnętrzu, ergonomiczne fotele transformujące się w leżanki, etc). Minęło jednak tyle czasu, że dużo z tych pomysłów zostało już wcielonych w życie przez konkurentów. Tym niemniej, wzornictwo się jeszcze nie opatrzyło, a auto wciąż jest dobrze pomyślane. Mam nadzieję, że uda im się uruchomić produkcję.
niech zgadnę, Nikola Motors też kibicujesz?
 

Konrad

Fachowiec
niech zgadnę, Nikola Motors też kibicujesz?
Rozumiem, że dowcip ma polegać na tym, że jedna i druga firma to wydmuszki i że ja kibicuję firmom-wydmuszkom, tak? Sorry, nie ugryzę. Napisałem dlaczego kibicuję FF. Nic z tego, co napisałem nie dotyczy Nikola Motors.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Rozumiem, że dowcip ma polegać na tym, że jedna i druga firma to wydmuszki i że ja kibicuję firmom-wydmuszkom, tak? Sorry, nie ugryzę. Napisałem dlaczego kibicuję FF. Nic z tego, co napisałem nie dotyczy Nikola Motors.
obie firmy posiadają nieistniejące technologie, rewolucyjne bateria, nietuzinkowy sposób myślenia i już za chwilę wywrócą nasze życie do góry nogami. obie firmy leżą w grobie próbując się z niego wydostać. nie wykopywać :)
 

Giacomo

Fachowiec
obie firmy posiadają nieistniejące technologie, rewolucyjne bateria, nietuzinkowy sposób myślenia i już za chwilę wywrócą nasze życie do góry nogami. obie firmy leżą w grobie próbując się z niego wydostać. nie wykopywać :)
Nie wiem jak z Nikola , ale Faraday ma zapewnione finansowanie , chinczycy czy inni - nikt nie wyrzuca miliarda dolarow w bloto , poza tym gdyby im sie udalo , lepiej dla nas :) , Daniel , wiecej optymizmu :)
 

danielm

Pionier e-mobilności
Nie wiem jak z Nikola , ale Faraday ma zapewnione finansowanie , chinczycy czy inni - nikt nie wyrzuca miliarda dolarow w bloto , poza tym gdyby im sie udalo , lepiej dla nas :) , Daniel , wiecej optymizmu :)
toć oni już przepalili miliardy dolarów. nie potrzeba nam kolejnego startupa obiecującego gruszki na wierzbie w który trzeba będzie dekadę inwestować i patrzeć mu na ręce. to czego nam potrzeba to żeby wielcy producenci w końcu zaczęli produkować miliony elektryków rocznie
 

Giacomo

Fachowiec
toć oni już przepalili miliardy dolarów. nie potrzeba nam kolejnego startupa obiecującego gruszki na wierzbie w który trzeba będzie dekadę inwestować i patrzeć mu na ręce. to czego nam potrzeba to żeby wielcy producenci w końcu zaczęli produkować miliony elektryków rocznie
wielcy elektryki maja w du... zym powazaniu , ze spalinowcow maja gigantyczne zyski , zobacz zalosnego VW - w stanach zaplacili miliardy kar i nawet czkawka sie to nie odbilo
 

danielm

Pionier e-mobilności
wielcy elektryki maja w du... zym powazaniu , ze spalinowcow maja gigantyczne zyski , zobacz zalosnego VW - w stanach zaplacili miliardy kar i nawet czkawka sie to nie odbilo
odbiło się to czkawką... darmowa reklama i duży wzrost sprzedaży bo przeciętny kowalski ma w dupie ekologie a jeszcze mu w stanach zwrócili pełen koszt auta więc kupił sobie nowego VW :) choć z wielkich to właśnie VW najbardziej stawia na elektromobilność w najbliższej przyszłości. Chyba że zwolnią CEO
 
Top