Fiat e Doblo awaria

marko

Nowy na Forum
Mój salonowy fiat e Doblo po przejechaniu 65tys km i skończywszy 2 letni okres gwarancji padł na dobre nie daje się naładować i nie zawsze (odpala) . poza tym jak już odpali wszystko działa prawidłowo_Obecnie w ASO Fiat od miesiąca,wymienili gniazdo i wiązkę elektryczna koszt oczywiście mój 7 tys zł i nic może trochę częściej odpala ale to może być złudne. Następnie mają wymienić ładowarkę koszt 11 tys. Może ktoś miał podobna awarie w aucie od sellantis z baterią 50 kvh i pomoże mi w zabawie z ASO która wymienia czes po części bez efektu na mój koszt
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Skoro nie naprawili to bierz prawnika i niech pacany zwracają kasę. W którymś wątku jest wiwisekcja wypalonego modułu ładowania ze Stellantisa - wygląda że następowało pogarszanie styku aż do momentu jego "odparowania" - takie usterki niestety dają idiotyczne objawy, raz działa raz nie. Ogarnięty elektronik mógłby to rozebrać i próbować zidentyfikować miejsce uszkodzenia przed dużym fajerwerkiem tylko że podobno płytki pękają przy demontażu...
 

KrzysztofFly

Moderator
Mój salonowy fiat e Doblo po przejechaniu 65tys km i skończywszy 2 letni okres gwarancji padł na dobre nie daje się naładować i nie zawsze (odpala) . poza tym jak już odpali wszystko działa prawidłowo_Obecnie w ASO Fiat od miesiąca,wymienili gniazdo i wiązkę elektryczna koszt oczywiście mój 7 tys zł i nic może trochę częściej odpala ale to może być złudne. Następnie mają wymienić ładowarkę koszt 11 tys. Może ktoś miał podobna awarie w aucie od sellantis z baterią 50 kvh i pomoże mi w zabawie z ASO która wymienia czes po części bez efektu na mój koszt
Jako, że to typowa platforma Stellantis, można przypuszczać, że uszkodzeniu uległa ładowarka pokładowa. W sumie dobrze by było, gdybyś podał więcej informacji o Swoim samochodzie, a w szczególności, czy wyposażony jest w ładowarkę pokładową 1F czy 3F. W sumie na tą chwilę, wszystkie znane nam przypadki uszkodzenia ładowarki pokładowej, dotyczyły jej wersji 3 fazowej. Dobrze byłoby aby sprawdzić, czy samochód bez problemu ładuje się na DC. Warto poczytać chociażby wątek, do którego link dodaję poniżej:
Z tego co pamiętam, to pojawiały się także jakieś informacje w innych działach dotyczących także aut na platformie Stellantis, spróbuj przeszukać także tamte fora:
 

marko

Nowy na Forum
Skoro nie naprawili to bierz prawnika i niech pacany zwracają kasę. W którymś wątku jest wiwisekcja wypalonego modułu ładowania ze Stellantisa - wygląda że następowało pogarszanie styku aż do momentu jego "odparowania" - takie usterki niestety dają idiotyczne objawy, raz działa raz nie. Ogarnięty elektronik mógłby to rozebrać i próbować zidentyfikować miejsce uszkodzenia przed dużym fajerwerkiem tylko że podobno płytki pękają przy demontażu...
Dzięki za podpowiedzi. Auto nie ładuje się na ładowarce 3f jak i 1f . Zgodziłem się na wymianę ładowarki bo jakby nie mam innego wyjścia. Do sprzedaży zostało mi dobre gniazdo i wiązka przewodów. Mam nadzieję że ta wymiana zakończy mój problem a ja delikatnie mówiąc nabiore trochę dystansu do aut elektrycznych chociaż do tej pory byłem nim zawascynowany
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Nie chcę Cię denerwować ale ASO powinno od Ciebie odkupić ta wiązkę i gniazdo. Choćby za 80% wartości. Matoły jedne...
 

KrzysztofFly

Moderator
Dzięki za podpowiedzi. Auto nie ładuje się na ładowarce 3f jak i 1f . Zgodziłem się na wymianę ładowarki bo jakby nie mam innego wyjścia. Do sprzedaży zostało mi dobre gniazdo i wiązka przewodów. Mam nadzieję że ta wymiana zakończy mój problem a ja delikatnie mówiąc nabiore trochę dystansu do aut elektrycznych chociaż do tej pory byłem nim zawascynowany
W sumie to bardziej chodziło, o sprawdzenie czy działa ładowanie DC, w autach z uszkodzoną ładowarką pokładową dało się w ten sposób naładować samochód.
Co do serwisu, spróbuj interweniować co do kosztów naprawy, gdyż z tego co pamiętam udawało się ludziom naprawiać samochód z uszkodzoną ładowarką pokładową za darmo, w ramach gwarancji na akumulator i układ napędowy.
 

marko

Nowy na Forum
W sumie to bardziej chodziło, o sprawdzenie czy działa ładowanie DC, w autach z uszkodzoną ładowarką pokładową dało się w ten sposób naładować samochód.
Co do serwisu, spróbuj interweniować co do kosztów naprawy, gdyż z tego co pamiętam udawało się ludziom naprawiać samochód z uszkodzoną ładowarką pokładową za darmo, w ramach gwarancji na akumulator i układ napędowy.
 

marko

Nowy na Forum
W sumie to bardziej chodziło, o sprawdzenie czy działa ładowanie DC, w autach z uszkodzoną ładowarką pokładową dało się w ten sposób naładować samochód.
Co do serwisu, spróbuj interweniować co do kosztów naprawy, gdyż z tego co pamiętam udawało się ludziom naprawiać samochód z uszkodzoną ładowarką pokładową za darmo, w ramach gwarancji na akumulator i układ napędowy.
A jak to ugryźć żeby zrobili w ramach gwarancji gdzie się z tym zgłosić bo to moje ASO raczej nie pomoże
 

marko

Nowy na Forum
Dzięki za podpowiedzi. Auto nie ładuje się na ładowarce 3f jak i 1f . Zgodziłem się na wymianę ładowarki bo jakby nie mam innego wyjścia. Do sprzedaży zostało mi dobre gniazdo i wiązka przewodów. Mam nadzieję że ta wymiana zakończy mój problem a ja delikatnie mówiąc nabiore trochę dystansu do aut elektrycznych chociaż do tej pory byłem nim zawascynowany

A jak to ugryźć żeby zrobili w ramach gwarancji gdzie się z tym zgłosić bo to moje ASO raczej nie pomoże
A oto jak wyglądała odpowiedź aso
 

Attachments

  • Screenshot_2025-02-13-10-15-28-975_pl.interia.poczta_next.jpg
    Screenshot_2025-02-13-10-15-28-975_pl.interia.poczta_next.jpg
    667,7 KB · Liczba wyświetleń: 22
Top