FORD E TRANSIT 2023

Pawel12345

Nowy na Forum
Witam wszystkich, zakupiłem do firmy powypadkowego Forda E Transita z 2023 (InPost). Auto dostało strzał w przód ale szczęśliwie ominęło chłodnice, podłużnice i wiązki. Wystrzeliła poduszka powietrzna kierowcy. Po podłączeniu akumulatora LV system się uruchamia jednak nie można ruszyć, hamulec ręczny jest zaciągnięty. Czy ktoś z Was wie gdzie może znajdować się bezpiecznik pirotechniczny? Czy trzeba wyciągać baterię aby do niego się dostać? Jaka jest procedura uruchamiania po wypadku? Z góry dzięki za pomoc i wskazówki.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Tu trzeba by zajrzeć do serwisówki bo każdy producent może mieć swoje rozwiązania. Sam bezpiecznik powinien znajdować się w obudowie baterii (trzeba ją najpierw wyjąć) ale jak pisałem - bez serwisówki może być ciężko to ogarnąć bo oprócz wymiany pewnie będzie jeszcze procedura odblokowania plus jakiś soft do wgrania.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Witam wszystkich, zakupiłem do firmy powypadkowego Forda E Transita z 2023 (InPost). Auto dostało strzał w przód ale szczęśliwie ominęło chłodnice, podłużnice i wiązki. Wystrzeliła poduszka powietrzna kierowcy. Po podłączeniu akumulatora LV system się uruchamia jednak nie można ruszyć, hamulec ręczny jest zaciągnięty. Czy ktoś z Was wie gdzie może znajdować się bezpiecznik pirotechniczny? Czy trzeba wyciągać baterię aby do niego się dostać? Jaka jest procedura uruchamiania po wypadku? Z góry dzięki za pomoc i wskazówki.
Nie każdy samochód ma bezpiecznik pirotechniczny. Nie wiem czy ten model ma. Jeśli ma to w baterii. Czasami wystarczy się pobawić ze sterownikiem. Zacząłbym od odczytu błędów.
 
Top