nabrU

Moderator
Taka ciekawostka z ładowania Explorer AWD
Ładowarka 200kW średnia moc 120kW. Max 180kW

Ładowarka 145 kW , max 146kW,
średnia moc 127kW

No dobrze, ale w czym problem? Przecież szybsza ładowarka (według naklejki) wcale nie gwarantuje szybszego ładowania, bo ta prędkość zależy od wielu czynników.
 

Lelon

Zadomawiam się
Napiszę ku przestrodze - mój Explorer nadal stoi w serwisie. Zepsuł się 30 czerwca. Do dealera trafił 1 lipca. Diagnoza i zamówienie uszkodzonej części (moduł ładujący 12V) było 8 lipca. Część rzekomo miała być w magazynie w Niemczech. Do dziś części brak i nie wiadomo kiedy będzie. Miała być 18lipca, potem 22, i 23 lipca ale nadal nie ma.
Auto zastępcze miałem na 4dni.

Auto ma 920km przebiegu. Odebrane 21 maja.
Totalna porażka Forda.
 

safeto

Posiadacz elektryka
Napiszę ku przestrodze - mój Explorer nadal stoi w serwisie. Zepsuł się 30 czerwca. Do dealera trafił 1 lipca. Diagnoza i zamówienie uszkodzonej części (moduł ładujący 12V) było 8 lipca. Część rzekomo miała być w magazynie w Niemczech. Do dziś części brak i nie wiadomo kiedy będzie. Miała być 18lipca, potem 22, i 23 lipca ale nadal nie ma.
Auto zastępcze miałem na 4dni.

Auto ma 920km przebiegu. Odebrane 21 maja.
Totalna porażka Forda.
Swoje przeżycia też opisywałem tutaj na forum :) ale chyba zostało w osobnym wątku, przed rozdzieleniem.
U mnei 2 tygodnie trzymali auto na "akcji serwisowej".
 

Twenty

Fachowiec
Napiszę ku przestrodze - mój Explorer nadal stoi w serwisie. Zepsuł się 30 czerwca. Do dealera trafił 1 lipca. Diagnoza i zamówienie uszkodzonej części (moduł ładujący 12V) było 8 lipca. Część rzekomo miała być w magazynie w Niemczech. Do dziś części brak i nie wiadomo kiedy będzie. Miała być 18lipca, potem 22, i 23 lipca ale nadal nie ma.
Auto zastępcze miałem na 4dni.

Auto ma 920km przebiegu. Odebrane 21 maja.
Totalna porażka Forda.
a ten problem z 12V nie byl jakos rozwiazazywana aktualizacja oprogramowania?
 

Lelon

Zadomawiam się
u mnie auto całkowicie zdechło i nie dało się uruchomić.
ASO zakwalifikowało moduł (przetwornicę) do wymiany.

Może to i lepiej bo czytałem, że po aktualizacji oprogramowania dopiero się pojawia problem z akumulatorem 12V...
 

Lelon

Zadomawiam się
U mnie do wymiany jest moduł SOBDM.

AI podpowiada:

Moduł S OBDM w Fordzie Explorerze EV, to system zarządzania akumulatorem (Battery Management System - BMS) i układem napędowym. Służy do monitorowania i kontrolowania pracy akumulatora, zapewniając jego optymalne działanie, bezpieczeństwo i wydajność. Dodatkowo, zarządza przepływem energii do silnika elektrycznego i innych podzespołów pojazdu.
 
Top