Napisałem do Forda, dostałem odpowiedź:
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Biurem Obslugi Klienta Ford Polska.
Uprzejmie informujemy, że warunki korzystania z bezpłatnego okresu ładowania w sieci Ionity uległy zmianie.
Od dnia 22 maja bieżącego roku bezpłatny okres próbny wynosi 90 dni.
W związku z powyższym, jeśli aktywacja subskrypcji nie nastąpiła przed datą wprowadzenia nowej oferty (tj. przed 22 maja), nie ma możliwości otrzymania 12-miesięcznego bezpłatnego okresu próbnego. Obowiązują nowe, 90-dniowe warunki.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z tą zmianą.
Z poważaniem,
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Biurem Obslugi Klienta Ford Polska.
Uprzejmie informujemy, że warunki korzystania z bezpłatnego okresu ładowania w sieci Ionity uległy zmianie.
Od dnia 22 maja bieżącego roku bezpłatny okres próbny wynosi 90 dni.
W związku z powyższym, jeśli aktywacja subskrypcji nie nastąpiła przed datą wprowadzenia nowej oferty (tj. przed 22 maja), nie ma możliwości otrzymania 12-miesięcznego bezpłatnego okresu próbnego. Obowiązują nowe, 90-dniowe warunki.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z tą zmianą.
Z poważaniem,