Michal
Moderator
Ja mam mase maili, ze ktoś skorzystał i zamowil, a później że odebrał.No to chyba Tesla rzeczywiście traktuje Polskę po macoszemuo ile to prawda a nie Twój jednostkowy przypadek (ktoś jeszcze potwierdzi jak to jest w PL?)
Ja mam mase maili, ze ktoś skorzystał i zamowil, a później że odebrał.No to chyba Tesla rzeczywiście traktuje Polskę po macoszemuo ile to prawda a nie Twój jednostkowy przypadek (ktoś jeszcze potwierdzi jak to jest w PL?)
mój jednostkowy przypadek może być rzeczywiście jednostkowy bo konto zostało żałożone w Austrii w 2019 i przez 2 lata walczyłem o przeniesienie na PL a i tak w jednym miejscu nadal wyświetla się AT. mimo że zapisywałem się do newsletterów, nie dostaje maili o żadnych wydarzeniach. przez dobre 2 lata wszelka automatyczna komunikacja ze strony Tesli odbywała się ze mną w języku niemieckim choć od 3 lat jest już po polsku.No to chyba Tesla rzeczywiście traktuje Polskę po macoszemuo ile to prawda a nie Twój jednostkowy przypadek (ktoś jeszcze potwierdzi jak to jest w PL?)
Ja dostaje mailemam tesle prawie 6 lat, nigdy nie dostałem maila ani o tym że ktoś skorzystał z mojego refferala ani że dostałem jakieś benefity. tylko historia w aplikacji w PL
To żona dała się namówić ?Cześć!
Jak w temacie.
Czy zakup w salonie to najkorzystniejsze rozwiązanie?
Bardzo mile jestem zaskoczony obsługą ingreen360.pl, oraz evdlaciebie.pl.
Będe wdzięczny za sugestie![]()
Również miałem maila, że ktoś skorzystał i drugiego, że odebrał.Ja mam mase maili, ze ktoś skorzystał i zamowil, a później że odebrał.