BigB00
Posiadacz elektryka
Producent samochodów nawiązał współpracę z SolidEnergy Systems (SES) w celu opracowania technologii, która będzie następną generacją ogniw Ultium. Porozumienie o wspólnym rozwoju jest kolejnym krokiem w trwającej współpracy. W ramach umowy GM i SES planują zbudować linię produkcyjnego prototypu w Woburn w stanie Massachusetts do przedprodukcyjnej baterii o dużej pojemności do 2023 r. Koncern przeprowadził już symulacje w swoim Tech Center w Warren w stanie Michigan na długości 150000 mil. GM mówi o technologii jako baterii litowo-metalowej z chronioną anodą. Koncern twierdzi, że te nowe ogniwa zapewnią dwukrotnie większą gęstość niż dzisiejsze baterie za 60 procent kosztów.
Firma twierdzi, że jej ogniwa litowo-metalowe SES mogą dostarczyć 400-500 Wh/kg i ponad 1000Wh/L.
insideevs.com
Firma twierdzi, że jej ogniwa litowo-metalowe SES mogą dostarczyć 400-500 Wh/kg i ponad 1000Wh/L.

General Motors Adopting New Super Energy-Dense Batteries
General Motors President Mark Reuss has announced it is teaming with SolidEnergy Systems to bring better batteries to its electric vehicles.
