Greenway - informacje ogólne

Nestor

Fachowiec
A innych sieci nie zna, po mocy ładowania też nie umie?
Po mocy umie, ale sieci slabo filtruje. Zwlaszcza greenway, ktorego nawet ABRP nie ogarnia. Bo jest greenway, i greenway partnerski. Dwie zupelnie rozne rzeczy, a nazywaja sie tak samo. Ja w ABRP musialem recznie powylaczac GW-P na swoich trasach zeby mnie tam nie prowadzil.

Nawigacja skody jest nastawiona na powerpass glownie, ziobro zaskoczenia.
 

Sliszue

Zadomawiam się
Wie ktos kiedy ruszy dokladnie GW Aldi w Skarzysku albo nudzi sie i zrobilby zdjecia lokalizacji? :)

Na LinkedIn pisali ze bedzie hub na Popieluszki 10, z ich bloga wynika ze to minimum 3x400 kw…
 

Tofik

Nowy na Forum
Trzeba sobie kupić abo bezpośrednio w GW i kartę od nich drugą wyrobić....

Nie ma filtrów w navi, którymi można to wyregulować?
W Kia/Hyundai są.....

Może nie pokazywać nic poza Ionity np.
Muszę odszczekać moje narzekania na GW (no może poza Panią na infolini, która pomyliła stację własną z partnerską): problemem jest Powerpass, de facto niezłe ceny są tylko na Ionity, reszta stacji może być bardzo droga... zrezygnowałem z płatnego Powerpass-a na rzecz GW. Do tego jeszcze wpadła jakąs promocja wakacyjna i darmowe 15kWh i zostaję głównie z GW.
 

refi1234

Posiadacz elektryka
Muszę odszczekać moje narzekania na GW (no może poza Panią na infolini, która pomyliła stację własną z partnerską): problemem jest Powerpass, de facto niezłe ceny są tylko na Ionity, reszta stacji może być bardzo droga... zrezygnowałem z płatnego Powerpass-a na rzecz GW. Do tego jeszcze wpadła jakąs promocja wakacyjna i darmowe 15kWh i zostaję głównie z GW.

Pamietaj ze na partnerskich stacjach Greenway nie dziala ani cena z abonamentu ani tez ta promocja. W aplikacji Greenway stacje te maja znaczek (P) w nazwie.
 

rogeer

Fachowiec
Muszę odszczekać moje narzekania na GW (no może poza Panią na infolini, która pomyliła stację własną z partnerską): problemem jest Powerpass, de facto niezłe ceny są tylko na Ionity, reszta stacji może być bardzo droga... zrezygnowałem z płatnego Powerpass-a na rzecz GW. Do tego jeszcze wpadła jakąs promocja wakacyjna i darmowe 15kWh i zostaję głównie z GW.
Problemem jest Powerpass/We Charge/ i inne abonamenty dla grupy VAG od Elli. Jak masz darmowy abonament to warto z niego korzystać chyba tylko jak stoisz w lesie z 0% baterii i nie możesz odpalić ładowarki w żaden inny sposób. Do tego trzeba jeszcze uważać bo one się integrują z Plug and Charge i wtedy wetkniesz wtyczkę i zanim odpalisz z aplikacji to już zacznie ładować przez abonament od Elli. Oczywiście to plug and charge można wyłączyć.
Natomiast na wyjazdy zagraniczne ten abonament Elli (analizowałem We Charge Plus - 51.50zł ) już ma bardzo duży sens. Włączyć na miesiąc i wtedy ceny ładowania DC na Ionity to 0,39 Euro = 1,65zł za kWh, wbudowana nawigacja ładnie prowadzi bo Ionity albo po partnerskich (wtedy We Charge Pro - 75zł). Mamy plug and charge, karta odpala prawie wszystko i ceny są bardzo spoko.
Także na co dzień unikać, na wyjazdy zagraniczne całkiem spoko.
 
Top