I kolejny hejt

Michal

Moderator
Ja zwykle ładuję krócej albo jadę szybciej niż zakładałem.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
czasy w ABRP dla Tesla liczone są dla krzywych Panasonicow, dlatego tez na LG wypadają dłuższe ładowania.
 

Phitherek_

Posiadacz elektryka
Ale stali i ładowali do 100% pewnie bo informacja w artykule ze byli 50 minut na ładowarce
Albo dzielili moc na SC. Ale mając na uwagę, że totalni laicy i mieli jechać spalinówką, to pewnie się nie przygotowali do trasy i nie mieli na tyle wiedzy, żeby nie ładować do 100%? Oczywiście spekulacje :).
 

Michal

Moderator
Ja obstawiam, że ładowali do 100%.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Albo dzielili moc na SC. Ale mając na uwagę, że totalni laicy i mieli jechać spalinówką, to pewnie się nie przygotowali do trasy i nie mieli na tyle wiedzy, żeby nie ładować do 100%? Oczywiście spekulacje :).
Na SC samo pokazuje przecież kiedy odpiąć auto bo wystarczy do kolejnej ładowarki.
Inny fakt ze ktoś ładnie nakłamał ze ładowanie jest darmowe w Y. Dla mnie sytuacja jak z wydaniem niesprawnego auta, albo naciąganie jak polisolokata
 

Phitherek_

Posiadacz elektryka
Na SC samo pokazuje przecież kiedy odpiąć auto bo wystarczy do kolejnej ładowarki.
Inny fakt ze ktoś ładnie nakłamał ze ładowanie jest darmowe w Y. Dla mnie sytuacja jak z wydaniem niesprawnego auta, albo naciąganie jak polisolokata
Pokazuje, ale może akurat stwierdzili, że wiedzą lepiej...
 

nabrU

Moderator
Naciągane te krotkie przerwy na ładowanie. Tak samo jak procent baterii z którym dojadę na ładowarkę.

A u mnie np. ABRP jest zbyt konserwatywny i zazwyczaj przyjeżdżam na ładowarkę z ciutke większym SoC. A czas ładowania nie zależy przecież tylko od samochodu ale i od samej ładowarki, bo to że na niej napisali 100 czy 150kW to wcale nie oznacza że tyle będzie, nieprawdaż?
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Czytałem źródło tj artykuł w berliner zeitung i jest wiarygodny niczym tłumaczenia Obajtka,
Między Leipzig Flughaffen (250km od Hannoveru) gdzie ładowali podobno pierwszy raz a Nossen jest 91km nawet ładując 50minut w pierwszym nie da się w drugim tyle samo - za mało zużytego prądu. Nie mówiąc o tym ze oba to SC3 wiec dzielenie odpada. Za to artykuł jest okraszony zdjęciem czytelnika z SC Bersteland, który jest między Berlinem a Cottbus, czyli na zupełnie i nie trasie. Zatem jechali przez Lipsk czy Berlin, a może cała ta historia to bajka.
 
Top