I3 z Usa?

Halczyn

Zadomawiam się
Jak w temacie- ktos ma jakies doswiadczenia w sprowadzeniu, naprawieniu i uzytkowaniu?
 

Halczyn

Zadomawiam się
Przy przejsciowce ccs1–>ccs2 nie bedzie sie ladowac 50 tką?
 

solik

Pionier e-mobilności
Poczekaj na ta dotacje, jezdzilem i3 i do eC4 nie ma wielu przewag oprocz dynamiki :) Citroen jest cichszy, wiekszy, ma normalne drzwi z tylu, CCS do 100kw i wiekszy zasieg mimo wszystko

Jeszcze jakiegos ulepa z USA to w ogole
 

Halczyn

Zadomawiam się
Powoli odechciewa mi sie tej dotacji z Arvala , dlatego wracam do starych pomyslow ;)
 

vwir

Pionier e-mobilności
- złącze type1 zamiast type2.
- ładowarka pokładowa jednofazowa (zamiast trójfazowej)
- radio odbiera tylko stacje w których częstotliwości kończą się nieparzystą cyfrą
- nie wiem co z nawigacją
- czy auta ze stanów nie mają przypadkiem symetrycznych reflektorów z przodu?
- brak światła przeciwmgielnego tylnego, które u nas jest wymagane
 

JareG

Pionier e-mobilności
- brak światła przeciwmgielnego tylnego, które u nas jest wymagane
Czasami może być tak, że to światło tam jest - jeśli auto jest od producenta europejskiego, to p-mgielne w USA jest po prostu wyprogramowane. Wystarczy je ponownie 'wprogramować', tak jak i kierunki. Tak miałem w GLK z USA, tylne lampy były identyczne z europejskimi, wystarczyło tylko fizycznie włożyć żarówki, no i pobawić się komputerem.

Pozdrawiam
 

vwir

Pionier e-mobilności
Czasami może być tak, że to światło tam jest - jeśli auto jest od producenta europejskiego, to p-mgielne w USA jest po prostu wyprogramowane. Wystarczy je ponownie 'wprogramować', tak jak i kierunki. Tak miałem w GLK z USA, tylne lampy były identyczne z europejskimi, wystarczyło tylko fizycznie włożyć żarówki, no i pobawić się komputerem.

Pozdrawiam
Tak, to co napisałem to raczej ogólne wskazówki dla aut ze stanów niż specyficzne dla i3. Na przykład leaf ze stanów ma identyczne przednie reflektory jak europejski. Ale to raczej wyjątek, większość innych modeli już tak dobrze nie ma.
 

Roman

Nowy na Forum
Użytkuje BMWi3 z USA I mam przejściówkę do AC i wszytko gra ale chciałem sprawdzić jak ładuje się prąd stałym.
Czy ktoś ma pouczyć na chwilę taką przejściówkę CCS1 do CCS2 ?

Pozdrawiam
Roman
 

mii

Nowy na Forum
- Reflektory teoretycznie są symetryczne (nikt zazwyczaj nic z tym nie robi)
- brakuje przeciwmgielnego (do zrobienia bez większego problemu)
- fale radiowe (do zrobienia bez żadnego problemu)
- język, nawigacja (do zrobienia bez żadnego problemu)
- gniazdo ładowania inne (przejściówka lub wymiana gniazda)

Ogólnie na aukcjach w USA ostatnio strasznie podbijają ceny elektryków, do granic opłacalności. Ja np dorwałem z Norwegii i3. Są dość tanie, jak zrobi się to dobrze z urzędem celnym to wychodzi się fajnie :) Pozdrawiam
 
Top