Info na temat 2.4 i 3.0

nabrU

Moderator
Niektóre z samochodów w UK już po aktualizacji.
Niestety nie wszystko idzie z płatka, tak jak przy poprzednich aktualizacjach, więc może się okazać, że 2 dni to za mało w niektórych przypadkach.

@consigliero: dawaj znać jak u Ciebie idzie ten update...
 
Last edited:

consigliero

Pionier e-mobilności
Na razie nie odbierają telefonu, to niezbyt dużo wiem.
No i znowu Niemcom wysiadły serwery, pewnie im prądu zabrakło, znaczy się zaciemnienie. Hardware im poszedł sprawnie, bateria wymieniona, to coś przy kierownicy też, ale gdy podłączyli się do serwerów to się wszystko posypało. Dopiero o 15 z Wolsfsburga telegram doszedł że im serwery padły i dopiero w poniedziałek je naprawią. No a plan był taki że w poniedziałek ruszamy do Szwajcarii, może się to uda ale dopiero pewnie popołudniu. Do tego czasu trzeba jeździmy skodą .
 

Attachments

  • 064F7710-621F-474E-8820-6588205876B0.jpeg
    064F7710-621F-474E-8820-6588205876B0.jpeg
    83,7 KB · Liczba wyświetleń: 11
Last edited:

nabrU

Moderator
Ja samochód odstawiłem dzisiaj rano i od razu mi powiedzieli, że w jednym dniu się z update i zmianą aku nie zmieszczą. Widziałem w apce, że mi w ciagu dnia doładowali brykę (odstawiłem z SOC 33% i zasięgiem 88 mil), a teraz apka pokazuje zerowy SOC, więc coś działają (mam nadzieję, że nie spieprzyli czegoś). Ciekawe czy do jutra popołudnia się uwiną.

Screenshot-20220726-172032.jpg


P.S. Ja dostałem niestety ICE jako auto zastępcze (Polo 1.0TSI w manualu). Jakaś lepsza opcja bo ma Virtual Cockpit, matrycowe LEDY i Travel Assist (czyli takie bardziej rozbudowane Lane Assist) pewnie jeszcze parę rzeczy, ale jak to (nie)jedzie...:eek: :poop:
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Wczoraj oddali nam auto i do Gorzyczek było jak zawsze, pierwszy problem pojawił się gdy chcialem znaleźć ładowarkę w WeCharge, coś niestety pozmieniali. Dojechałem na oparach za Brno i wydaje się że zużycie było podobne. Dzisiaj od rana jazda w deszczu i z prędkością 120 powodowała jakiś wir w zbiorniku, albo ja niezwyczajny jestem, zużycia na poziomie bliskim 20kwh/100 km powodowały że stacja musiała być w promieniu 200 km ładując do 80%. Jadąc już przez Niemcy pod koniec nauczyłem się aby ładować do 55-60 w zależności co pokazywało ABRP, ale raczej było ciut większe zużycie niż prognoza. Oczywiście jechałem z klimatyzacją i radiem, nie wspomnę o lodówce w bagażniku. Dzięki temu oszczędzałem czas bo ładowanie do 60 % na końcu było w granicach chyba 70 kW a zaczynało się od 130 i to jest najbardziej widoczna zmiana po aktualizacji. Wszystkie dzisiejsze ładowania to Ionity. Zużycie na 800 km wyszło ponad 18 przy średniej 100 km/h. Na koniec w Szwajcarii zostaliśmy bez netu bo kupiony lycamobil dopiero przed chwilą udało się skonfigurować, ale kupiłem też 2 GB do samochodu i dlatego mapy googla doprowadziły nas na miejsce. Niestety w rejonie Furkapass jest 30000 skautów i drogi są częściowo pozamykane, przynajmniej od strony Valle
 

nabrU

Moderator
Dzięki temu oszczędzałem czas bo ładowanie do 60 % na końcu było w granicach chyba 70 kW a zaczynało się od 130 i to jest najbardziej widoczna zmiana po aktualizacji

Ciekawe :unsure:, powiększenie prędkości ładowania DC miało być uaktywnione dopiero od wersji 3.0. Możesz to jeszcze potwierdzić na jakimś Ionity, że masz więcej niż wcześniejsze 100kW?

Ja właśnie rozmawiałem z moim dealerem i u mnie raczej nie ma szansy na zwrot samochodu dzisiaj (2 dzień). Wspomnieli, że może jutro...
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Potwierdzam że tak jest na każdym Ionity jak zajedziemy z około 10% a do 60 ciągnie 70. Dzisiaj zajechaliśmy do Andermatt z 1 % baterii i 2 km range . Miałem zapas startując z Aldorf mając do przejechania chyba 40 km i 15 % baterii . Ionity było na autostradzie a my nie kupiliśmy winiety
 

Attachments

  • 32EF4905-2B0D-46D7-8D16-A0539BD3AB24.jpeg
    32EF4905-2B0D-46D7-8D16-A0539BD3AB24.jpeg
    180,7 KB · Liczba wyświetleń: 17
  • F1163A07-4561-45F2-9A6C-04BDE88A4890.jpeg
    F1163A07-4561-45F2-9A6C-04BDE88A4890.jpeg
    377,8 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • 748F8DE9-A769-4A74-B487-169B6D5E6E41.jpeg
    748F8DE9-A769-4A74-B487-169B6D5E6E41.jpeg
    237 KB · Liczba wyświetleń: 14

nabrU

Moderator
Chris z Battery Life też potwierdził że soft 2.4 zwiększa prędkość ładowania.


Jak dla mnie to jedna z najważniejszych poprawek jakie do tej pory VW wprowadził dla ID.3.
 

nabrU

Moderator

idolw

Zadomawiam się
A ja dostałem list polecony z VW z zaproszeniem do umówienia się na wizytę. W piśmie reklamują lepsze zarządzanie energią w zimie. u nas auto służy do jazdy wokół komina, więc taka poprawka miłe widziana.
 
Top