Ioniq 5 - czy najtańszy w swojej klasie

Piotrek_Sl

Posiadacz elektryka
W konfiguratorze Hyundai Ioniq 5 zaczyna się od 159910. Czy to jest realna cena, ktoś z Was za tyle kupił? Na otomoto ceny są wyższe. Wydaje się, że to niezła cena za ten samochód...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Po pierwsze zużycie energii przy prędkościach autostradowych jest zdecydowanie za duże. W zasadzie max. prędkość z którą podróżuję na długich trasach to 120 w porywach 130 km/h, przy tych bliskich 140 km/h energii wystarczy na mak. 180 - 220 km, a to jest mało.
Za to przy 120 wystarczy na ok 300 km, a to już zdecydowanie jest ok.
I tak większość Europy ma tego typu ograniczenia., więc wiele szybciej i tak byś nie jechał.
 

iccu

Nowy na Forum
W salonie od tej ceny można jeszcze wyrwać trochę rabatu. Ja zamówiłem w czerwcu, ale model z wyższym wyposażeniem i największą baterią. Łączny rabat sięgał blisko 70 tys. We wrześniu mam mieć odbiór.
Wczoraj byłem w salonie i nowy cennik od 1 lipca to 205 tys. za RWD, za równo N-Line jak i Uniq (mowa o cenie "specjalnej" ale ogólnie dostępnej w cenniku). Od tego po krótkiej rozmowie ze sprzedawcą rabat na JDG 5 tys więc te 200 k zostało utrzymane, jedynie gratisowe ubezpieczenie się skończyło (podobno jest tylko na Ioniq 9). Ja jednak jeździłem na testach AWD i o ofertę na takiego wypytałem. Wyszło 220 k z tym rabatem tak samo Uniq i N-Line. Leasing coś około 101,5%. Powiedziałem jednak, że skoro wcześniej były jeszcze gratisy to poczekam aż będzie taniej. Odpowiedź była, że jak będzie decyzja to może i gratis się znajdzie.
 

Euronymous

Fachowiec
A Uniq jest w ogóle w wersji RWD ? Cennik mówi co innego:
1754037000255.png

Natomiast Hyundai podwyższył ceny. Kilka miesięcy temu oferta była lepsza - niższa cena, ubezpieczenie/wallbox za free lub karta na ileś kWh na DC, a dodatkowo leasing 0%.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Mówiąc o zasięgu macie na myśli 80%-10% (w trasie), czy 100%-0%?
100-0
Może po prostu lepiej napisać ile zużywa na 100km przy danej prędkości.
Różnie.
Niby koło 22 kwh przy 120 km/h.
Ale większość ostatniego mojego powrotu z Włoch to zużycie poniżej 20, przez korki, ograniczenia, zwężki i krótkie odcinki po zwykłych drogach.
 
Top