Ja pier....

skyactivwalker

Pionier e-mobilności

Cav

Pionier e-mobilności
Przy

Przy wyjezdzie na Katowice na stacji Shell
No to mam rzut beretem, ale że tamtędy jeżdżę tylko rowerem (bo do tego Shella mam polne drogi tylko), to jakoś nie zauważyłem.
Dzięki.
W uzupełnieniu, w tejże okolicy pojawiła się też nowa ładowarka przy salonie Volvo, sądząc po grubych kablach, będzie szybka.
Ma tylko 2*CCS, w tej chwili chyba jeszcze nie działa, choć już ma zasilanie od tygodnia.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Jadąc z Warszawy trzeba zjechać z obwodnicy A2 na Poznań i pierwsza stacja Shell po prawej stronie.

Czyli jednak to nie ten Shell....
Gorzej ze aby wrocic na A2 jadąc dalej w kierunku Świecka trzeba nawrócić na węźle na Frankowie
Masz na myśli chyba węzeł Szczepankowo-Krzesiny.
Ten na Franowie jest za wiaduktem i na nim korków nie ma nigdy praktycznie.
gdzie w godzinach szczytu są mega korki.
Można zrobić pętelkę za wiaduktem Franowo, a nie przed, ominie się korki.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ostatnio 4x lądowałem króciutko w Człuchówie na Greenwayu i działała tylko to max 47 kW jest cienkie..
AC też działało?
Bo ostatnio nie chciało, a akurat potrzebowałem tyle doładować, że przez 0,5 h spokojnie dałbym radę na AC.
Więc po co przepłacać i pitolić się z pilnowaniem żeby za dużo zapasu nie naładował......
 

Bronek

Pionier e-mobilności
AC tylko w domu. Tam się zatrzymuję bo pies i żona sikają. Pies za darmo, żona z a 2 zł.
Cholernie droga robi się wtedy ta podróż. Ja trzymam aż do mety, ostateczne siakam w lesie, lub Ciechocinku, bo tam za darmo.
Poważnie to AC raz, facet z Kii sobie podłączył. A Tesla daje znak kiedy wystarczy aby dojechać... Zresztą tyle ładuje ile Oni sikają i tu dygresja: Dobrze że kobiety nie mają prostaty, bo w wypadku jej przerostu poszedł bym z torbami.
 

Cav

Pionier e-mobilności
AC tylko w domu.
Ja generalnie też.
Ale po co mam przerywać jedzenie po 5 minutach (albo sikanie co gorsza), gdy potrzebuję akurat 20-30 km zapasu?
Tam się zatrzymuję bo pies i żona sikają. Pies za darmo, żona z a 2 zł.
Cholernie droga robi się wtedy ta podróż. Ja trzymam aż do mety, ostateczne siakam w lesie, lub Ciechocinku, bo tam za darmo.
Też mnie wkurzyli tą opłatą za wc.
Czegoś takiego jeszcze na stacji benzynowej nie widziałem.
Stwierdziłem, że w razie czego będę się podładowywał na Enerdze (Orlenie) w Miastku lub w Słupsku, a za te utrudnianie życia w Człuchowie, już Greenwayowi i Moya podziękuję....
Tak jakby nie dość było badziewności samej drogi tamtędy.

A jako że ostatnio otwarli całą S5, a niedługo część S6 z Trójmiasta na zachód, to się zastanawiam czy w ogóle nie przerzucić się na trasę przez Gdańsk...
Minus tylko taki, że trzeba będzie musowo podładować się na ze 200 km po drodze....
 

nabrU

Moderator
Akurat Ionity, to największy badziew wszędzie, nie tylko w PL, tak jak Electrify America w USA (przypadek, że obie stawiane przez VW?) - widziałem/czytałem wiele przykładów problemów z tymi operatorami. Jak ktoś ma cel zniechęcić ludzi do EV, to najlepiej to może zrobić ładowarkami, a EU jeszcze za te ładowarki płaci :/
Przy czym nie wiem, bo nigdy tam nie ładowałem i nie zamierzam, bo nie będę wspierał trucicieli z grupy VW :p

Nie macie w PL takich ładowarek jak BP Pulse, że narzekacie na Ionity. A co do tego kto jest właścicielem Ionity to radzę poczytać:

It's a joint venture founded by the BMW Group, Mercedes-Benz Group, Ford Motor Company and Volkswagen Group, but other automotive manufacturers are invited to help expand the network. In November 2020 Hyundai Motor Group entered Ionity as the 5th shareholder.

Na stacjach ładowania EV kible nie śmierdzą,.. bo ich tam nie ma?! 🫢😉

Zapraszam do Electric Forecourts firmy Gridserve w UK. Jest tam jakby 'luksusowo' (w kiblu też ;)):



 

Michal

Moderator
A co do tego kto jest właścicielem Ionity to radzę poczytać:
A to przepraszam, masz rację - właścicielem jest nie tylko VW ale w znaczące większości kartel mający na celu oszukiwanie ludzi na emisjach i trucie świata:
Ps. Jeśli chodzi o pozostałą część wypowiedzi nie zmienia to nic, a sieć ta ma uderzające podobieństwo zarówno dotyczące jakości działania jak i terminu wprowadzania do Electrify America, którego właścicielem jest VW, stąd mój pomysł, że to oni są główny sprawcą tego greenwashingu tak jak w USA. Obstawiam, że reszta kartelu dołączyła przy okazji spotkań na których omawiali jak nas zatruć...
 

viallos

Pionier e-mobilności
Tam się zatrzymuję bo pies i żona sikają
Nie dojedziesz do domu jak w Ciechocinku się naładujesz na 90%? Myślałem że będę się musiał tam ładować w moich podróżach ale dojeżdżam za Koszalin na ponad 10%
 
Top