nabrU
Moderator
Jak ktoś kolekcjonuje dowody na obalanie mitów anty-EV to ten jest niezły: Tesla Model S z przebiegiem 543 tysiące MIL...
Ale mial wymieniana baterie wiec tak wiesz…Jak ktoś kolekcjonuje dowody na obalanie mitów anty-EV to ten jest niezły: Tesla Model S z przebiegiem 543 tysiące MIL...
No to jest to o czym mowie.Jeśli chodzi o przebieg to moim zdaniem auto jak auto, coś tam w zawieszeniu trzeba zrobić i będzie jeżdziło. Bateria to loteria i dla aut 8+ lat jedyna opcja żeby auta miały nabywców to ubezpieczenie od naprawy batterii, typu płace ~500zł miesięcznie i się nie martwie jak akurat padnie na mnie. Kolejną rzeczą jest elektronika i wiązki bo to wszystko może zawodzić po kilkunastu latach, ciekawe jak bardzo taka choinka będzie sie rozświetlała.
Poczytaj/pooglądaj sobie materiały na temat napraw „tanich” bo nastoletnich BMW.No to jest to o czym mowie.
Jesli 3 latek TM3 jest wart 130-140kzl to 6 latek bedzie wart 60-80k?
To 8 latek okolo 50kzl ? I wtedy powoedzmy ze mamy ze dwie, trzy awarie… pompa ciepla za 15kzl i komputer pokladowy za 8kzl… a nawet nie dotknalem tematu baterii. Dlatego uwazam ze moze byc problem z dozywaniem tych aut do 20lat…
No ale EV mialy byc tanie w naprawach.Poczytaj/pooglądaj sobie materiały na temat napraw „tanich” bo nastoletnich BMW.
Ale to jest premium całą gębą,
pasuje idealnie do jednej z kilku form rozwinięcia skrótu BMW.
Niestety ale tanie auta się skończyły, a wszystkie współczesne, w wieku nastu lat będą kosztowne…