Jak to jest z tym harmonogramem ładowania

Cav

Pionier e-mobilności
Nie traktowałbym tego jako dwie rozbieżne metody, jeśli już to raczej uzupełniające się.
Jak ustawiłeś ładowanie między 22 a 6 (tania taryfa), to ustaw godzinę odjazdu na 6 i zobacz czy ładowanie ruszy z takim zapasem, żeby dać radę naładować do 6, a nie już o 22.
 

Tompor

Zadomawiam się
To tak nie działa, ładowanie ruszy o 22 i w zależności od opcji będzie ładowanie do 6 albo do ustawionego limitu. Na godzinę wyjazdu działa tylko klimatyzacja. Podsumowując trzeba zobaczyć ile czasu zajmuje ładowanie i tak ustawić start ładowania, aby na godzinę wyjazdu było załadowane do wybranego poziomu. Radzę przyjąć zapas. Godzinę wyjazdu trzeba ustawić, bo inaczej nie można ustawić czasu ładowania.
 

tokwi

Pionier e-mobilności
W Mini miałem tak, że na początku wydawało mi się że godziny włączenia łądowania są czasem jakieś nieprzewidywalne i losowe.
Potem okazało się, że przy aktywnym harmonogramie ładowania oraz aktywnym włączonym czasie przygotowania to czy włączy się ładowanie o g.22 czy np o 4 nad ranem (zeby zdążyc do g.6) zależy od kolejności wysyłania komunikatów z aplikacji. Do tego kolejność ta może sie zmienić, po każdej zmianie ustawień np: przełączeniu na "ładuj natychmiast".
Może w KIA programowali to ci sami nieudacznicy?

Jako, że mam w miarę regularny harmongoram eksploatacji Mini, teraz zawęziłem sobie okno ładowania od 2 do 6 i teraz mi to wisi czy zacznie się "od przodu" czy "od tyłu". Choć najczęściej zaczyna "od przodu".

Świadomie też nie ładuję od razu od 22, aby odciążać sieć. Elektryków przybywa i jak wszyscy będą startować o tej samej porze, to będziemy wyłączać prąd o g.22 ;-)
 
Top