Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Jak to/tamto działa, porady użytkowników
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="dsc, post: 63202, member: 856"] Ciekawostka z cyklu: jak samochód się zachowuje, kiedy nieco dłużej nie jeździ. Tydzień temu wyjechałem (zawodowo) za granicę. Auto stoi w garażu, niepodłączone, po prostu czeka na mój powrót. Nikt inny nim nie jeździ. W garażu panuje całą dobę mniej więcej stała temperatura ok. 10-12 st.C (podziemny w bloku). Kilka razy łączyłem się z samochodem przez apkę mobilną i cały czas pokazywał stan baterii 55%/247km zasięgu, te liczby nie zmieniły się od wyjazdu. Dziś jest ponad tydzień od ostatniego uruchomienia auta i już mi nie odświeżył danych, za to dostałem informację, że w trosce o ochronę baterii tryb Remote Control jest ograniczony. Tak ma być aż do kolejnego odpalenia. Wracam w ciągu tego tygodnia, więc zobaczę czy utrzyma się taki sam stan naładowania. Wiem, że nie stoi na mrozie, ale wydaje mi się to i tak dobrym wynikiem - czytałem kiedyś artykuł, że zaparkowany elektryk traci tak 1% dziennie (choć może w tekście było, że to "pod chmurką"). A jakie są Wasze doświadczenia? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Jak to/tamto działa, porady użytkowników
Top