Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Jak to/tamto działa, porady użytkowników
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 64483, member: 127"] Jesteś pewien? Nie widziałem układu hamulcowego w Niro, ale w moich dotychczasowych autach z elektrycznym ręcznym linki jak najbardziej były tak samo jak w manualnym ręcznym. Jedynie był siłownik, który za te linki ciągnął (zamiast manualnej dźwigni). Możecie spróbować triku, który działa w citroenach (może w niro też się tak da). Po wyłączeniu auta i otwarciu drzwi ręczny się zaciągał, ale można było wtedy włączyć auto w accessory mode (czyli zapłon ale bez uruchomienia silnika) i wtedy wyłączyć ręczny. Po wyłączeniu auta i zamknięciu drzwi ręczny już się drugi raz nie zaciągał. Jakiś sposób musi być, bo nie byłoby jak wymienić klocków hamulcowych z tyłu ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Jak to/tamto działa, porady użytkowników
Top