Jaki macie offset układu kierowniczego w Tesli?

dyz

Nowy na Forum
Kiedyś miałem +7.0 (notabene po regulacji geometrii w serwisie w Ząbkach :LOL:). Po kilkukrotnych wizytach w różnych stacjach zajmujących się geometrią (jestem niestety bardzo wyczulony na wszelkie ściąganie, skręconą kierownicę itp) udało się zejść do 0.2. Z jakiegoś powodu regulacja geometrii zawieszenia w Tesli to sztuka tajemna.
 

teślomierz

Fachowiec
Kiedyś miałem +7.0 (notabene po regulacji geometrii w serwisie w Ząbkach :LOL:). Po kilkukrotnych wizytach w różnych stacjach zajmujących się geometrią (jestem niestety bardzo wyczulony na wszelkie ściąganie, skręconą kierownicę itp) udało się zejść do 0.2. Z jakiegoś powodu regulacja geometrii zawieszenia w Tesli to sztuka tajemna.
Ktory warsztat poleciaz by mi to wyregulowali lub pomierzyli co jest zrypane?
 

dyz

Nowy na Forum
Niestety nie znam takiego, który mógłbym polecić z czystym sumieniem. To, że jest ok, to chyba czysty przypadek. Moje doświadczenie jest takie, że większość warsztatów (jeśli nie wszystkie) zajmują się tylko regulacją samej zbieżności ignorując zupełnie kąty pochylenia kół i wsz, jeśli tylko są w zielonym polu. Tesla ma bardzo duży zakres tolerancji w tym zakresie, a z tego co, się dowiedziałem od ludzi, którzy twierdzą, że się znają, kąty te powinny być zbliżone lewa i prawa strona (tzn. lewy przód pochylenie koła ≈ prawy przód pochylenie koła, itd...) Sprawdź na wydruku jak jest w twoim przypadku.
Po każdej regulacji geometrii należy zgodnie z dokumentacją serwisową zresetować offset (opcja Clear Offset)
 
Last edited:

rav

Posiadacz elektryka
Niestety nie znam takiego, który mógłbym polecić z czystym sumieniem. To, że jest ok, to chyba czysty przypadek. Moje doświadczenie jest takie, że większość warsztatów (jeśli nie wszystkie) zajmują się tylko regulacją samej zbieżności ignorując zupełnie kąty pochylenia kół i wsz, jeśli tylko są w zielonym polu. Tesla ma bardzo duży zakres tolerancji w tym zakresie, a z tego co, się dowiedziałem od ludzi, którzy twierdzą, że się znają, kąty te powinny być zbliżone lewa i prawa strona (tzn. lewy przód pochylenie koła ≈ prawy przód pochylenie koła, itd...) Sprawdź na wydruku jak jest w twoim przypadku.
Po każdej regulacji geometrii należy zgodnie z dokumentacją serwisową zresetować offset (opcja Clear Offset)


Przed regulacją trzeba zresetować chyba?
 

rav

Posiadacz elektryka
Niestety nie znam takiego, który mógłbym polecić z czystym sumieniem. To, że jest ok, to chyba czysty przypadek. Moje doświadczenie jest takie, że większość warsztatów (jeśli nie wszystkie) zajmują się tylko regulacją samej zbieżności ignorując zupełnie kąty pochylenia kół i wsz, jeśli tylko są w zielonym polu. Tesla ma bardzo duży zakres tolerancji w tym zakresie, a z tego co, się dowiedziałem od ludzi, którzy twierdzą, że się znają, kąty te powinny być zbliżone lewa i prawa strona (tzn. lewy przód pochylenie koła ≈ prawy przód pochylenie koła, itd...) Sprawdź na wydruku jak jest w twoim przypadku.
Po każdej regulacji geometrii należy zgodnie z dokumentacją serwisową zresetować offset (opcja Clear Offset)


Przed regulacją trzeba zresetować chyba?
 

Najnowsze dyskusje

Top