Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Jaki Wallbox
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 37028, member: 127"] Tak. 11kW kosztuje coś ok. 1900, a wersja 22kw ok 2200. A co za różnica? Do każdego auta będzie kupował nowego wallboxa? Skoro może raz dołożyc 300pln i mieć spokój? Ja w ogóle jestem zdania, że to co producent dodaje w komplecie z autem wystarcza w zupełności do awaryjnego podładowania się gdzieś z 230V. Przez 5 lat jazdy elektrykami dwa razy w życiu zdarzyło mi się z tego skorzystać. Przy takim podejściu niczego nie pakujesz do bagażnika. No i tak jak pisałem - wszystko zależy od producenta kabla. Z moich obserwacji wynika, że chińskie tanie kable 3f 22kW faktycznie są sztywne i niewygodne. Ale są takie, z którymi nie ma tego problemu. Mam mennekesa 22kW i złego słowa nie powiem. Jest bardziej elastyczny niż 1f 7kW chińczyk, którego miałem wcześniej. Nie wiem jaki kabel ma zencar 22kw, nie miałem go w rękach. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Jaki Wallbox
Top