Jakość nagrań z TeslaCam

Bronek

Pionier e-mobilności
Brakuje mi przedniej kamery z wdokiem na zderzak - pachołki niskie przeszkody itp są niewidoczne. Parkowanie w automacie, tylko boczne i tyłem, bez widoku symulowanego z kamer gdzie ma stanąć - nie jest sympatyczne.
Myślę że kamery w słupkach, a szczególnie widok z prawej, przydał by się do parkowania przy krawędzi chodnika.
Na co dzień porównuję z Leafem i Nissan jest w tym lepszy.
 

Twari

Zadomawiam się
Dokładnie, zapomniałem też o przedniej, a to dość istatona kamera do widoku 360 stopni! Trzymam kciuki ale nie postawił bym na to nawet przysłowiowych pisienciu groszy ;)
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
ich strona mówi: "our products have been selected for implementation in serial production of 313 car models from our 27 OEM partners by 2017 "

Inna strona wymienia między innymi:
BMW, Nissan, and Volkswagen, GM, Audi, Volvo, and even electric bus maker Proterra.
Dzięki, zawsze można dowiedzieć się czego ciekawego.
 

Michal

Moderator
View attachment 831
Tesla obejmuje 360 stopni. Nie są objęte kamerami niektóre miejsca tuż przy samochodzie (zwłaszcza z przodu), ale - jak sądzę - FSD może je sobie "przypomnieć". Pewnie dlatego FSD ma być wymagane do widoku z ponad samochodu.
Dokładnie - Tesla nie ma przede wszystkim kamerki przed rejestracją i dlatego tam jest ślepa (obszar maska zasłania przed kamerami nad lusterkiem). Resztę by pewnie jakoś skleili ale bez tego wypadało by to bardzo słabo. Była juz o tym dyskusja na twitterze z @greentheonly.
 

danielm

Pionier e-mobilności
View attachment 831
Tesla obejmuje 360 stopni. Nie są objęte kamerami niektóre miejsca tuż przy samochodzie (zwłaszcza z przodu), ale - jak sądzę - FSD może je sobie "przypomnieć". Pewnie dlatego FSD ma być wymagane do widoku z ponad samochodu.
FSD już teraz pamieta przeszkody w martwych punktach. podczas szkolenia na torze kielce miesiąc temu ustawialiśmy się samochodami do wspólnego zdjęcia. organizatorzy ustawiali słupek do którego trzeba było podjechać a potem przestawiali słupek kolejnemu kierowcy. tesla nadal pamiętała o tym słupku mimo że fizycznie już go tam nie było, ale jego przesunięcie było poza zasięgiem kamer
 

danielm

Pionier e-mobilności
Myślisz o kopiowaniu MobilEye. Tymczasem Tesla nie pokazała, jak będzie wyglądać ich rozwiązanie
przez wiele lat tesla nie mogła rozpoznawać znaków ograniczenia prędkości bo ten patent oczywiście też ma mobileye. jakoś to obeszli w zeszłym roku choć działa srednio. Elon twierdzi że widok 360 to zbędny gadget ale da się go przekonać do zmiany zdania. ja bym chciał mieć widok z poszczególnych kamer do wyboru. całe 360 mi raczej niepotrzebne choć nigdy nie miałem,
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zaraz objadę z nowym oprogramowaniem i mapami swoją S6 - 110km to zobaczę co sie zmieniło. W każdym bądź razie czyta znaki lepiej jak tydzien temu. I nie ma durnych zwolnien do wyimaginowanych prędkości w tych miejscach co były.
 
Top