Jakość Xiaomi

S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Nie wiem czego ten test miał dowieść. Gość pojechał na tor cywilnym autem i je rozbił. Skąd wiadomo że to wina auta a nie jego błędów. Nie kojarzę też żeby były testy zderzeniowe "od tyłu" więc trudno wnioskować jak zachowałoby się inne auto. Prosty test drogi hamowania z V1 do zera dałby więcej informacji niż taki film
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Były już takie filmy jak hamulce w Xiaomi na torze nie wyrabiają itp. A tu nawet poduszki nie odpaliły ale za to wycieraczki przetarły szybę z kurzu. To i tak lepiej niż w Tesli :)
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Piejar litości prawie 700KM, a fotele z bambusa?
Pewnie tak. Nikt chyba w NCAP nie testuje dzwona 100km/h od tyłu tylko najwyżej od przodu więc nie przyłożyli się do tego typu wypadków. I rozumiem ich. Dopiero zaczynają i skupili się na początek na tym co się testuje "na dzień dobry" a nie na smaczkach aut z F1 czy WRC. Za tę cenę w stosunku do parametrów jestem im skłonny wybaczyć.
 

Michal

Moderator
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Czyli coś tam z tym łamaniem fotela jest?
Poduszki nie odpalają i dobrze, w czym miały pomóc? Odpalanie poduszek jest minimalizowane aby nie generować zbędnych kosztów napraw. Moja córka miała dzwona ale lekkiego - żadna poduszka nie odpaliła i dobrze bo nic nikomu się nie stało i koszty naprawy były bardzo rozsądne.
700 KM nie zastępuje mózgu. W takim aucie jeżdżącym po torze powinna być klatka, specjalny fotel i 5 punktowe pasy plus HANS na szyi. Gość i tak miał dużo szczęścia.
 
Top