Michal
Moderator
Mocno słabo :/
Świeży crash-test.
Przy czym raczej do poprawy oprogramowaniem, bo problem był chyba głównie ze złym czasem wystrzelenia poduszki.
Mocno słabo :/
Świeży crash-test.
Do tego sprytnie dobrany przeciwnik - moment uderzenia dachem pokrywa się z momentem uderzenia w opony. Taki test nie test.Mocno słabo :/
Przy czym raczej do poprawy oprogramowaniem, bo problem był chyba głównie ze złym czasem wystrzelenia poduszki.
No więc właśnie, jeśli tak to obcina się moc do momentu w którym hamulce sobie radzą i nie ma tematu.Hamulce w Tesli też na torze nie dają rady, to auta drogowe.
Nie szukałbym teorii spiskowych z tym. DCar robi sporo crash testów samochodów lokalnych jak i nie-chińskich i zawsze mają taką samą naczepę. Niektóre europejczyki czy japończyki mają fajne wyniki, ale sporo samochodów sobie z tym zderzeniem nie radzi.Do tego sprytnie dobrany przeciwnik - moment uderzenia dachem pokrywa się z momentem uderzenia w opony. Taki test nie test.
Przy uderzeniu w ścianę wynik taki sobie (klatka piersiowa i głowa kierowcy przeciętnie w standardzie chińskim) bez porównań z Euro NCAP wiele też nie wiadomo.