Jakość Xiaomi

Michal

Moderator

Świeży crash-test.
Mocno słabo :/
Przy czym raczej do poprawy oprogramowaniem, bo problem był chyba głównie ze złym czasem wystrzelenia poduszki.
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
Mocno słabo :/
Przy czym raczej do poprawy oprogramowaniem, bo problem był chyba głównie ze złym czasem wystrzelenia poduszki.
Do tego sprytnie dobrany przeciwnik - moment uderzenia dachem pokrywa się z momentem uderzenia w opony. Taki test nie test.

Przy uderzeniu w ścianę wynik taki sobie (klatka piersiowa i głowa kierowcy przeciętnie w standardzie chińskim) bez porównań z Euro NCAP wiele też nie wiadomo.
 
Last edited:

Patrizio17

Fachowiec
To ich pierwszy produkt - polecam wrócić do początku Tesli czy innych producentów, poradzą sobie z tym. Hamulce w Tesli też na torze nie dają rady, to auta drogowe. Abstrahując od polityki jeśli mógłbym kupić w cenie Tesli 3 Highland (uważam je za naprawdę fajne auto) auto o wyglądzie SU7, ładowaniu 300 kW i i z dwukomorowa pneumatyką to wybór byłby dla mnie prosty.
 

Ironeska

Fachowiec
Tylko ze na którymś z filmików kierowca przyznał się że auto informowało go o przegrzaniu hamulców a mimo to pałował je dalej
 

PatiEK_PL

Zadomawiam się
Do tego sprytnie dobrany przeciwnik - moment uderzenia dachem pokrywa się z momentem uderzenia w opony. Taki test nie test.

Przy uderzeniu w ścianę wynik taki sobie (klatka piersiowa i głowa kierowcy przeciętnie w standardzie chińskim) bez porównań z Euro NCAP wiele też nie wiadomo.
Nie szukałbym teorii spiskowych z tym. DCar robi sporo crash testów samochodów lokalnych jak i nie-chińskich i zawsze mają taką samą naczepę. Niektóre europejczyki czy japończyki mają fajne wyniki, ale sporo samochodów sobie z tym zderzeniem nie radzi.
 
Top