Jest i Renault 5...

nabrU

Moderator
Pojawiło się sporo ciekawych filmów instruktażowych Renault na YT na temat 'Piątki'. Idealne jeśli ktoś chce poznać jak wszystko działa:

 

nabrU

Moderator

pwmatys

Nowy na Forum
Ładna jest ta piątka. Naszedł mnie nawet pomysł wymiany mojego poczciwego Grande Punto w gazie na ten francuski wynalazek, po dotacji sensowna cena się robi.
 

nabrU

Moderator
Taka akcja w UK:

1738107098531.png

 

nabrU

Moderator
Są pierwsze wpisy na SpeakEV od mających okazję się przejechać R5 'zwykłych' ludzi:

Saw and drove the 5 today.........wow, deserves to be a huge success, absolutely no negatives from me, the build, the detailing, the tech, the quality, this car is an absolute game changer and shows a European car manufacturer can absolutely do electric, with style, quality and priced well.

Renault have nailed electric.

Sam nie mogę się doczekać, aby się przejechać (y)
 

arcykot

Zadomawiam się
Są pierwsze wpisy na SpeakEV od mających okazję się przejechać R5 'zwykłych' ludzi:



Sam nie mogę się doczekać, aby się przejechać (y)
Może i samochód fajny ale jest za drogi, żeby były podgrzewane siedzenia, normalne audio i normalny kolor w wersji z baterią 50 konfigurator pokazuje cenę 155 tys...to nawet jakby dawali 15 tys rabatu to wychodzi 140 tys, mało tego to to dalej jest w sumie biedna wersja, musiałbym upaść na głowę żeby kupić to za tyle kasy, pomimo tego że mam słabość do renault i na podwórku mam talisman , Espace i laguna coupe GT

We Francji się sprzedaje bo ludzie tam sercem na to auto patrzą nie rozumem ktoś kiedyś jeździł renault 5 i teraz sobie robi druga młodość, w PL to nie przejdzie
 
Last edited:

nabrU

Moderator
Może i samochód fajny ale jest za drogi, żeby były podgrzewane siedzenia, normalne audio i normalny kolor w wersji z baterią 50 konfigurator pokazuje cenę 155 tys...to nawet jakby dawali 15 tys rabatu to wychodzi 140 tys, mało tego to to dalej jest w sumie biedna wersja, musiałbym upaść na głowę żeby kupić to za tyle kasy, pomimo tego że mam słabość do renault i na podwórku mam talisman , Espace i laguna coupe GT

Właśnie sobie porównałem konfigurator w PL i UK. I wygląda na to że R5 jest droższy w PL i ma niektóre rzeczy za dopłatą, które są w standardzie w UK.
Na przykład średnia wersja Iconic w UK ma w standardzie multimedia openR link 10.1" z lepszym nagłośnieniem (w PL za dopłątą 2600zł), adapter V2L (w PL dopłata 900zł), pakiet asystentów (w PL dopłata 3700zł).

R5 Iconic 52kWh w UK to koszt 26 995 GBP (czyli 135 200zł). Porównywalna wersja w PL 150 100zł (po dodaniu opcji które są w standardzie w UK).

W PL mając (ułomny :p) program dopłat można mieć R5 taniej o te nawet 40k. W UK pozostaje tylko kredyt 0% i rok ładowania za darmo od Octopus (jak ktoś jest / będzie ich klientem). Więc jak widzisz każdy patrzy ze swojego punktu widzenia, bo pojęcia 'tanio' czy 'drogo' są względne.

We Francji się sprzedaje bo ludzie tam sercem na to auto patrzą nie rozumem ktoś kiedyś jeździł renault 5 i teraz sobie robi druga młodość, w PL to nie przejdzie

Mam dokładnie to samo, bo miałem R5 w młodości, więc może u mnie przejdzie :p
 

nabrU

Moderator
Ta da....
Wreszcie jakieś 'lokalne' rejestracje i kierownica po właściwej stronie :p
Na razie szkolenia / jazdy dealerskie.

PXL_20250213_123130704.MP.jpg

PXL_20250213_123335954.MP.jpg
 
Top