Juniper AWD vs RWD - jakie w końcu są różnice?

cooler

Pionier e-mobilności
poszła za 80K
@krzyss Prędzej dokupię tego Y (ale jak będzie miał 100kWh) niż za tyle oddam Teslę M3. Zrobił się z tego passat B5 - tani w utrzymaniu, łatwy w naprawach, dostępne części.

Miałem przyjemność pojeździć Y Juniper z boostem i oprócz tego że w zakrętach trzyma się fatalnie w porównaniu do M3LR, to poza tym same zalety: nie słyszę hałasu od kół (wreszcie auto typu SUV gdzie dobrze to zrobili) materiały też ok, reszta jak to w Tesli. Tylko ta bateria - nie wezmę EV z mniejszym zasięgiem niż teraz mam.
 

danielm

Pionier e-mobilności
@krzyss Prędzej dokupię tego Y (ale jak będzie miał 100kWh) niż za tyle oddam Teslę M3. Zrobił się z tego passat B5 - tani w utrzymaniu, łatwy w naprawach, dostępne części.

Miałem przyjemność pojeździć Y Juniper z boostem i oprócz tego że w zakrętach trzyma się fatalnie w porównaniu do M3LR, to poza tym same zalety: nie słyszę hałasu od kół (wreszcie auto typu SUV gdzie dobrze to zrobili) materiały też ok, reszta jak to w Tesli. Tylko ta bateria - nie wezmę EV z mniejszym zasięgiem niż teraz mam.
wiem, ale pierwsza tesla to kaprys na który mnie nie stać więc 6 lat póżniej przyszedł czas na kolejny kaprys na który mnie nie stać, ale zamieniam 3 SR+ na Y LR RWD więc zakładam zasięg o 50% większy niż miałem mimo że pracuje z domu i tras nie robie zbyt często a mam zwyczaj brać kawe do samochodu więc auto ma większy zasięg niż mój pęcherz
 

cooler

Pionier e-mobilności
wiem, ale pierwsza tesla to kaprys na który mnie nie stać więc 6 lat póżniej przyszedł czas na kolejny kaprys na który mnie nie stać, ale zamieniam 3 SR+ na Y LR RWD więc zakładam zasięg o 50% większy niż miałem mimo że pracuje z domu i tras nie robie zbyt często a mam zwyczaj brać kawe do samochodu więc auto ma większy zasięg niż mój pęcherz
Ja mam w takim razie zajebisty pęcherz:cool:, w czasie jazdy 5h i dopiero potrzebuję nogi rozprostować. Ale ja w trasie piję tylko wodę.
Dlatego ładowanie co 1:45 jak w 3LR to nie dla mnie.:p
 

solik

Pionier e-mobilności
Miałem przyjemność pojeździć Y Juniper z boostem i oprócz tego że w zakrętach trzyma się fatalnie w porównaniu do M3LR, to poza tym same zalety: nie słyszę hałasu od kół (wreszcie auto typu SUV gdzie dobrze to zrobili) materiały też ok, reszta jak to w Tesli. Tylko ta bateria - nie wezmę EV z mniejszym zasięgiem niż teraz mam.

przejedz sie kiedys kia ev9 jesli jeszcze nie jechales
 

cooler

Pionier e-mobilności
przejedz sie kiedys kia ev9 jesli jeszcze nie jechales
Pewnie się przejadę, tyle że to nie moja bajka, Y jest już za duży dla mnie (ale doceniam rzeczy które mi pasują, czyli eliminacja hałasu).
Chciałbym żeby HL był tak wyciszony jak Juniper, bo niestety nie jest, jeździłem jeden po drugim, wolałbym M3
 
Top