Juniper lr dwa silniki - slaby zasieg?

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Następny, co nie rozumie. I kompletnie nie pojmuje kontekstu.
Da się? Da się. Da się na normalnej drodze WLTP osiągnąć w Leafie czy YLR? Da się. Jest to jak najbardziej realne i prawdziwe.
A ty jakieś niestworzone farmazony wymyślasz, że "nikt tak nie jeździ".
Jedni jeżdżą tak - drudzy siak.

Nadto - wątek jest o zasięgu, a nie o tym (co próbujesz nieudolnie uskuteczniać) czy ktoś tak jeździ codziennie czy nie.
Nadto jeszcze - zasięg w Teslach jest podawany ODMIENNIE niż w większości innych EV, bo inne podają zwykle WLTP. A Tesla EPA. Więc porównując z innymi autem, na przykład, należy porównywać WLTP z WLTP. I nie dyskutować, że "kto tak jeździ", bo w salonie też kupują nie dyskutujesz na ten temat.

Także nie spinaj już tak pośladków, bo farfocle ci z niego wychodzą - i stąd te farmazony. :D :) :D

P.S. W Norwegii już nie byłbyś taki chojrak.
czy się da? Co z tego, że się da jeśli okoliczności realizacji takiej przygody są dość wymagające.
Jazda krajówkami w Polsce? Kiedyś i owszem.... ale teraz mamy dość sporo ekspresówek, Przynajmniej na zachodzie Polski wygląda to tak, że 2/3 trasy pokonuje ekspresówkami czy autostradami, pozostałą część krajówkami. I po krajówkach da się tych km narobić. Tylko co mi z tego....
Potem takie judupery nakręcą filmików, na forach naopowiadają swoich teorii a człowiek zwykły który jest tematem zainteresowany głupieje... . Zamiast kogoś krytykować można wrzucić swoj punkt widzenia i tyle. Ludzie powinni mieć swój mózg i selekcjonować wiedzę wyczytaną. Ty natomiast próbujesz narzucić swoje farmazony.
 

mdx

Nowy na Forum
Moje wyniki z Juniper LR AWD, trybu chill nie używam i jeśli komuś zależy to można spokojnie to zoptymalizować o kilka procent.

Dystans: 3478km
Użyta energia na jazdę: 682.58 kWh
Koszt ładowania: 1242 zł - używam tylko publicznych ładowarek
Kosz za kilometr jazdy: 0.36zł
Sprawność ładowania: 92.79%
Czas ładowania: 23h
Ilość ładowań: 30
Energia zużyta na postojach: 67.9 kWh

Pojemność baterii: 78kWh zakładając, że optymalnie mam dostępne 70% (ładowanie 10-80%) czyli 55 kWh to daje 270-300km realnego zasięgu.


Screenshot 2025-07-23 at 21.17.49.jpeg.png
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Jak średnia prędkość wyszła na tych 3478 km?
 

Teslomaniak

Zadomawiam się
Moje wyniki z Juniper LR AWD, trybu chill nie używam i jeśli komuś zależy to można spokojnie to zoptymalizować o kilka procent.

Dystans: 3478km
Użyta energia na jazdę: 682.58 kWh
Koszt ładowania: 1242 zł - używam tylko publicznych ładowarek
Kosz za kilometr jazdy: 0.36zł
Sprawność ładowania: 92.79%
Czas ładowania: 23h
Ilość ładowań: 30
Energia zużyta na postojach: 67.9 kWh

Pojemność baterii: 78kWh zakładając, że optymalnie mam dostępne 70% (ładowanie 10-80%) czyli 55 kWh to daje 270-300km realnego zasięgu.


View attachment 30458

Wydaje mi się, że dość dużo.
Ja przy T3 AWD przy niemal identycznym przebiegu mam średnio 13.7 kWh na 100 km.
Około 30% to autostrady a z 20% drogi szybkiego ruchu.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Wydaje mi się, że dość dużo.
Ja przy T3 AWD przy niemal identycznym przebiegu mam średnio 13.7 kWh na 100 km.
Około 30% to autostrady a z 20% drogi szybkiego ruchu.
A jaka prędkość średnia?
 

mikele

Zadomawiam się
Ja zakładam, ze prędkość autostradowa to ok. 300-330 km może ciut mniej może ciut więcej.
WLTP to są wyniki laboratoryjne - praktycznie nieosiagalne w codziennym użytkowaniu.
Kilka dni temu TMY LR AWD: bateria naładowana do 85%, 20 st. C, autostrada 280 km, prędkość 120-125 km/h - na tempomacie, bateria rozładowana do 20%, czyli przy 20 st. C byłoby teoretycznie 430 km od 100% do 0%. Teoretycznie bo raczej nikt tak nie pojedzie, czyli można założyć 400 km do jakichś 7% przy 20 st. C. Patrząc na zużycie przy prędkości 140 km/h byłoby to pewnie 340 km od 100% do jakichś 5-10%.
 
Top