Kabel EVSE przeróbka Usa na EU

Luk

Nowy na Forum
Tak to wygląda
 

Attachments

  • IMG_20220304_224027228.jpg
    IMG_20220304_224027228.jpg
    2,2 MB · Liczba wyświetleń: 65
  • IMG_20220304_224139596.jpg
    IMG_20220304_224139596.jpg
    2,5 MB · Liczba wyświetleń: 66
  • IMG_20220304_224229881.jpg
    IMG_20220304_224229881.jpg
    2,3 MB · Liczba wyświetleń: 73
  • IMG_20220304_224303907.jpg
    IMG_20220304_224303907.jpg
    2,3 MB · Liczba wyświetleń: 77
  • IMG_20220304_224313191.jpg
    IMG_20220304_224313191.jpg
    2,9 MB · Liczba wyświetleń: 63

p0li

Pionier e-mobilności
w pierwszym poscie drugie zdjecie wyglada mi wlasnie na amerykanska wtyczke ale od strony auta

natomiast w drugim poscie jest zlacze do zmiany wtyczek zasilajacych - zeby cegla wiedziala jaka ma wtyczne podlaczona i ile moze maksymalnie szarpnac pradu z gniazdka po to jest dodatkowa linia pilota odczytujacego wartosc opornika we wtyczce
jesli masz te zlacze to korzystajac z opisu z drugiego postu sprawdz ktory kabel jest ktory i polacz uziemienie do pinu PE, neutralny do N a wszystkie fazowe do L1 w 32A wtyczce CEE, dodatkowo w tej dokumentacji co przytoczyles powinna byc wartosc opornika dla wtyczek 32A
i taki opornik wlutuj miedzy linie pilota i PE
 

Luk

Nowy na Forum
To jest generacja 1. pOli nie mogę pięciu przewodów podłączyć do każdej z faz ponieważ to autko ma być ładowane 1 fazą a nie trzema... Poza tym z pomiaru miernikiem wynika że 2 grube kable razem to faza 2 grube kable razem to N. I piąty gruby kabel to Pe. ( Te 2 czarne razem robią jako faza i 2 czerwone razem robia za N) Gdybym dał 3 kable do fazy to tak jakbym podłączył jeden z neutrala do fazy. Nie znam się na prądzie więc pytam czy tak może być ? Bo na moje myślenie chyba nie bardzo....zdjęcia w drugim poście to prt.scren. z tego forum z USA. Nie mam takiej wtyczki i oto właśnie jest zagadką która spędza sen z powiek... Biorąc pod uwagę moja cegłę to które z pośród 5 grubych przewodów 3 z nich mają iść do L1 :)
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Trzeba by doczytac na amerykanskich forach.
Ale ja bym zrobil tak…

Dal na razie po jednym kablu a miedzy uziemienie a cienki fioletowy opornik 20k i sprawdzil na chwile czy dziala. Jesli bedzie dzialac, to dodatkowe kable dolozyl odpowiednio do L1 i N
No i z tym laczeniem kabli to uwazaj… 32A to juz nie sa przelewki zebys sobie skrecil kabelek i zawinal tasma.
 

Luk

Nowy na Forum
Już tak robiłem. Dałem 2 czerwone do N 2 czarne do fazy opornik 20 między PE a fioletowy i po podłączeniu do gniazda samochód widzi 32A ale nie ładuje. Nic 0 ładowania. Co ciekawe...przy zastosowaniu kombinacji odwrotnej czyli czerwone do fazy itd cegła mruga na czerwono i nic nie widzi ani nie ładuje. Tak jakby w USA mieli na stałe czarne kable do fazy a czerwone do N
 

p0li

Pionier e-mobilności
Już tak robiłem. Dałem 2 czerwone do N 2 czarne do fazy opornik 20 między PE a fioletowy i po podłączeniu do gniazda samochód widzi 32A ale nie ładuje.

jeli tak podczyłęś to wydaje się to w porządku ale jeśli nie ładoje to może po prostu EVSE jest uszkodzone?
 
Top