KIA Charge

Jarcus II

Nowy na Forum
dzwoniłem do kia charge - z darmowej taryfy advenced zrobili darmową easy... hehe nie źle sobie to wykombinowali. teraz greenway powyżej 100kw kosztuje więcej niz w samym greenway'u + 2,60zł za sesje. Jak to sobie Koreańczycy umowy zmieniają, wedle uznania.
 

Tompor

Zadomawiam się
Na stronie KIA Charge pojawiła się usługa Plug & Charge, czyli identyfikacja samochodu (konta) bez konieczności autoryzowania kartą lub aplikacją. Można tą usługę aktywować. I teraz pytanie, np. ładuję na Greenway'u, po wpięciu wtyczki rozpoczyna ładowanie (KIA Charge) a jak chcę kartą Greeway bo jest korzystniej to co, jestem przywiązany do KIA Charge?
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Na stronie KIA Charge pojawiła się usługa Plug & Charge, czyli identyfikacja samochodu (konta) bez konieczności autoryzowania kartą lub aplikacją. Można tą usługę aktywować. I teraz pytanie, np. ładuję na Greenway'u, po wpięciu wtyczki rozpoczyna ładowanie (KIA Charge) a jak chcę kartą Greeway bo jest korzystniej to co, jestem przywiązany do KIA Charge?
Nie, ta funkcja musi być wspierana zarówno przez sieć ładowania jak i samochód, Greenway nie obsługuje P&C, Niro zdaje się że też nie ma fizycznie modułu do identyfikacji P&C. Zakładając jednak że i samochód i stacja obsługują P&C to gdzieś powinien być do ustawienia priorytet przez które konto sesja najpierw powinna się połączyć.
 

Tompor

Zadomawiam się
Skoro pojawia się opcja obsługi P&C dla mojego VIN, to chyba Niro ma taką możliwość. Nie wiem jak Greenway.
Wszedłem w tą opcję, pojazdy spełniające warunek to EV9, i wszystko jasne.
 
Last edited:

adamusek

Posiadacz elektryka
Zadzwoniłem sobie na infolinię, mam nową kartę ale nie będę jej aktywował darmowy pakiet był dla Niro potem zabrali, był dla EV6 i zabrali został tylko dla EV9 - przy tych cenach wolę zostać na Greenway i im zapłacić abo. Powiedziałem im co myślę, że kupując auto mam zero benefitów chociaż na rok więc im podziękowałem za współpracę. Nawet najtańsza opcją wymaga płatności więc niech spadają...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nawet najtańsza opcją wymaga płatności więc niech spadają...
To że wymaga płatności to pikuś.
Gorzej że ceny za ładowanie oferują dużo wyższe od konkurencji, a niektórych przypadkach najdroższe na rynku.
 
Top