Kierunkowskazy w Tesli to dramat

zibizz1

Pionier e-mobilności
Doszło do tego ze poza rondami wolę przyciski i rozumiem czemu ktoś w USA uznał ze to spoko pomysł. Ale na rondach od czasu do czasu(z raz na 2 miesiące) dzieje sie naprawdę dziwna sprawa i mimo na 100% poprawnego wyciskania(zamiast na drogę patrze na kierownicę i widze co wciskam) nie da sie włączyć kierunkowskazu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Proponuję więcej pragmatyzmu , który troche kosztuje i czasu i pieniędzy ale warto .
Ja załatwiłem te dwie kontrowersyjne rzeczy jesli chodzi o kierownicę...
Mozna tez biadolic do ...śmierci ale lepiej jak sie inaczej nie da to wziąć sprawę w swoje ręce ... A obie wersje wajchy i przyciski sie fajnie uzupełniają..

Potocznie pragmatyzmem nazywana jest postawa polegająca na realistycznej i racjonalnej ocenie rzeczywistości, analizowaniu możliwości i podejmowaniu takich działań i decyzji, które będą skuteczne.
A takie jw są w dwóch wersjach nawet

ps przyzwyczailem się do przycisków , ale po zainstalowaniu wajch, jednak oceniam , że one mają większy sens praktyczny . Obie wersje razem to prawie ideał .mPrawie, bo idealem będzie chyba chip we łbie ? :cool:
 
Last edited:

TomRS

Pionier e-mobilności
Proponuję więcej pragmatyzmu , który troche kosztuje i czasu i pieniędzy ale warto .
Ja załatwiłem te dwie kontrowersyjne rzeczy jesli chodzi o kierownicę...
Mozna tez biadolic do ...śmierci ale lepiej jak sie inaczej nie da to wziąć sprawę w swoje ręce ... A obie wersje wajchy i przyciski sie fajnie uzupełniają..


A takie jw są w dwóch wersjach nawet
Pytanie tylko, co z gwarancją w przypadku jakiejś awarii elektroniki w aucie. No i jeszcze problem - w Polsce pewnie mało prawdopodobny, ale nie jestem pewien czy taka modyfikacja nie powoduje wygaśnięcia homologacji auta, więc potencjalne problemy z ubezpieczeniem.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Pytanie tylko, co z gwarancją w przypadku jakiejś awarii elektroniki w aucie. No i jeszcze problem - w Polsce pewnie mało prawdopodobny, ale nie jestem pewien czy taka modyfikacja nie powoduje wygaśnięcia homologacji auta, więc potencjalne problemy z ubezpieczeniem.
Jakoś przechodzę od lat różne serwisowe dzilania , nawet 3 dni temu wymianę gwarancyjna kierownicy i nic .... A i se3xy i wajchy są widoczne .
A przywrocenie status quo ante to 30 minut gdyby ktoś chcial udawać Greka
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Jakoś przechodzę od lat różne serwisowe dzilania , nawet 3 dni temu wymianę gwarancyjna kierownicy i nic .... A i se3xy i wajchy są widoczne .
A przywrocenie status quo ante to 30 minut gdyby ktoś chcial udawać Greka
To dobrze. Aczkolwiek trochę to dziwne w obliczu odmów napraw gwarancyjnych kiedy auto jest na akcesoryjnych felgach i oponach. Swoją drogą, ciekawe czy wajcha od Junipera by pasowała do 3 HL
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja montowałem na kable te wajchy (są jak oryginalne )
A od 6 lat kombinuje i dodaję nawet z wpinaniem się w komputer ( np dodatkowy ekran) i jak do tej pory czy to w stacjonarnym czy mobilnym serwisie , kłopotów nie było.
Kazdy uznaje za słuszne co chce , ale moim zdaniem jeśli mam poświęcić swoje bezpieczeństwo czy komfort dla jakiś obaw o gwarancję , to wybiorę brak tego poświęcenia
 
Last edited:

Fenrise

Pionier e-mobilności
Do wszystkiego się można przyzwyczaić, nawet jakby te guziki od kierunków były na podsufitce albo w formie pedałów pod stopami.

Z kierunkowskazami kombinowano już w szalonych latach 70 i 80. Przełączniki wokół zegarów, guziki w kole kierownicy, coś tam jeszcze. Wszystko ostatecznie przegrało z prostą i intuicyjną wajhą podążającą za obrotem kierownicy nadającym kierunek pojazdu. Choć może wymyślą coś jeszcze - jak na przykład wywoływanie kierunków głosowo. Jaka oszczędność dopiero będzie.

Fajnie że Tesla dalej próbuje coś robić inaczej, ale te kierunki to okazały się niewypałami już dawno temu, nie musieli tego powtarzać 40 lat później.
 
Top