Kolejne odejścia z wyższego kierownictwa w Tesli

piotrpo

Pionier e-mobilności
A kto to wie? Chcesz pisać Talmud do wpisów Muska? W większości miejsc gęstość sieci jest już OK, więc skoncentrowanie się na podniesieniu liczby gniazdek, mocy i niezawodności ma sens. Co to dokładnie oznacza będziemy wiedzieli za 3 lata.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Chyba nawet wcale się tak nie da. :p
Ale próbowałem kiedyś pracować tyle godzin tygodniowo i jest ciężko, szybko się wypalasz.
Oj faktycznie lekka pomyłka 😅 oczywiście tygodniowo!

Ale mimo wszystko faktycznie wycofuje się z tej teorii, nowe info pokazuje że jednak poszedł cały skład liczący 500 osób.
 

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
Okres wypowiedzenia na pewno jakiś mają, wiedzieli
Procedury zwolnień i odprawy kosztują, a te pieniądze nie biorą się z nikąd. Często finał jest taki, że pracujesz, dając z siebie wszystko, ale zarabiasz mniej, żeby były środki na odprawy dla zwalnianych, bo pracowali słabo.
To jest jak praca na B2B vs na etacie. Jeśli brutto-brutto pracodawca płaci tyle samo co na FV, to różnica jest w tym co odprowadzasz i dostajesz na rękę. Masz mniejsza ochronę, ale dostajesz więcej i musisz sam odkładać np. na chorobę, emeryturę, ojcowski itp. Znam to z doświadczenia ;)
Mnie się ten „amerykański„ model B2B sprawdzał, póki pewnego pięknego dnia, choroba która przyszła nie „unieruchomiła” mnie zawodowo na okres daleko dłuższy od „założeń projektowych” 😉
Od tamtej pory tylko UoP w rozmowach HR’ami, ku ich częstemu zdziwieniu 😉 dalem radę, ale podejście się zmieniło 😉
 
Last edited:

slaveq

Pionier e-mobilności
Mnie się ten „amerykański„ model B2B sprawdzał, póki pewnego pięknego dnia, choroba która przyszła nie „unieruchomiła” mnie zawodowo na okres daleko dłuższy od „założeń projektowych” 😉
Od tamtej pory tylko UoP w rozmowach HR’ami, ku ich częstemu zdziwieniu 😉 dalem radę, ale podejście się zmieniło 😉
No u mnie też koledzy co na b2b to się śmieją z frajerow na UoP dopóki nie trzeba wziąć urlopu albo l4 albo firma nie postanowi ciąć kosztów. To wszystko jest fajne jak jesteś młody, piękny, nie masz dziecka i twoją pasją jest praca.
 

nabrU

Moderator

piotrpo

Pionier e-mobilności
VW to jakoś bardziej cywilizowanie robi
Europa vs. USA. Dla nas amerykańskie zasady rynku pracy do barbarzyństwo, dla nich europejskie podejście do tych spraw to komunizm. Nie ma co porównywać.
A producentów samochodów czekają ciężkie czasy. Samochody stały się zwyczajnie bardzo drogie.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Europa vs. USA. Dla nas amerykańskie zasady rynku pracy do barbarzyństwo, dla nich europejskie podejście do tych spraw to komunizm. Nie ma co porównywać.
A producentów samochodów czekają ciężkie czasy. Samochody stały się zwyczajnie bardzo drogie.
Pracuje z ludźmi z USA. Nikt nie uważa, że nasze podejście do pracy to komunizm. Widziałem już zwolnienia w amerykańskim stylu i nie jest to nic fajnego a bajka, że dzięki temu pracownik ma wolność odejścia to właśnie bajka.

Z tym komunizmem to firmom jest wygodnie tak mówić.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Pracuje z ludźmi z USA. Nikt nie uważa, że nasze podejście do pracy to komunizm. Widziałem już zwolnienia w amerykańskim stylu i nie jest to nic fajnego a bajka, że dzięki temu pracownik ma wolność odejścia to właśnie bajka.

Z tym komunizmem to firmom jest wygodnie tak mówić.
To komunizm głównie dla prywatnych właścicieli firm, jakoś dla pracowników - szczególnie tych zrzeszonych w związkach zawodowych - to normalność.
 
Top