vwir
Pionier e-mobilności
Aż się prosi odpowiedzieć jak na elektrodzie 
Na szybko: W Polsce praktycznie nie ma innych CCS niż CCS type2. Więc wszystkie CCS Ci będą pasowały (o ile nie masz auta z USA). Tak samo wśród złącz AC praktycznie wszystkie w Polsce to type2. Znowu - o ile nie masz auta z USA to wszystkie będą pasowały. Jedyne o czym należy pamiętać w przypadku AC to czasami jest to gniazdo type2 (więc musisz mieć własny kabel) a czasami kabel z wtyczką type2, którey tylko wpinasz do auta i po temacie.
Jedyne co nie pasuje do Twojego auta to chademo.
Odnośnie prędkości ładowania - nie istnieje pojęcie zbyt szybkiej stacji ładowania. Stacje zwolnią do takiej wartości, ile maksymalnie przyjmie auto. Tyle tylko, że często te szybsze stacje są droższe, więc zapłacisz więcej a tego nie wykorzystasz.
Jeśli chodzi o czasy ładowania to zależy od stacji ładowania, temperatury baterii, etc. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Przy czym na szybkich stacjach nie powinno się w zasadzi ładować do 100%. Najczęściej przerywa się ładowanie w okolicach 80% i jedzie dalej. Ostatnie 20% (80-100%) potrafi kapać nawet i przez godzinę, bo wtedy balansuje się bateria. Tym bardziej się to nie opłaca.
W kwestii map - plugshare Twoim przyjacielem.
Na szybko: W Polsce praktycznie nie ma innych CCS niż CCS type2. Więc wszystkie CCS Ci będą pasowały (o ile nie masz auta z USA). Tak samo wśród złącz AC praktycznie wszystkie w Polsce to type2. Znowu - o ile nie masz auta z USA to wszystkie będą pasowały. Jedyne o czym należy pamiętać w przypadku AC to czasami jest to gniazdo type2 (więc musisz mieć własny kabel) a czasami kabel z wtyczką type2, którey tylko wpinasz do auta i po temacie.
Jedyne co nie pasuje do Twojego auta to chademo.
Odnośnie prędkości ładowania - nie istnieje pojęcie zbyt szybkiej stacji ładowania. Stacje zwolnią do takiej wartości, ile maksymalnie przyjmie auto. Tyle tylko, że często te szybsze stacje są droższe, więc zapłacisz więcej a tego nie wykorzystasz.
Jeśli chodzi o czasy ładowania to zależy od stacji ładowania, temperatury baterii, etc. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Przy czym na szybkich stacjach nie powinno się w zasadzi ładować do 100%. Najczęściej przerywa się ładowanie w okolicach 80% i jedzie dalej. Ostatnie 20% (80-100%) potrafi kapać nawet i przez godzinę, bo wtedy balansuje się bateria. Tym bardziej się to nie opłaca.
W kwestii map - plugshare Twoim przyjacielem.