Koniec gwarancji co sprawdzić

grregg

Fachowiec
Zbliża mi się koniec gwarancji, a za kilka dni chcę "przeprowadzić" na wakacje teslę do innego kraju. Osobiście oprócz słabej jakości z kamery cofania nic więcej nie widzę. Może polecacie coś jeszcze sprawdzić albo kogoś kto z mazowieckiego zna się na teslach i mógłby mi odpłatnie przejrzeć auto i doradzić czy coś przed końcem gwarancji powinienem zgłosić.
Z góry dzięki za pomoc.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zbliża mi się koniec gwarancji, a za kilka dni chcę "przeprowadzić" na wakacje teslę do innego kraju. Osobiście oprócz słabej jakości z kamery cofania nic więcej nie widzę. Może polecacie coś jeszcze sprawdzić albo kogoś kto z mazowieckiego zna się na teslach i mógłby mi odpłatnie przejrzeć auto i doradzić czy coś przed końcem gwarancji powinienem zgłosić.
Z góry dzięki za pomoc.
Ev repair z Piaseczna chyba ma takie sprawdzenie za 500.- ?
 

chess_m

Posiadacz elektryka
Ev repair z Piaseczna chyba ma takie sprawdzenie za 500.- ?
Chyba nawet nieco taniej. I można to ogarnąć w dowolnym z ich serwisów partnerskich.
 

boa

Pionier e-mobilności
Chyba nawet nieco taniej. I można to ogarnąć w dowolnym z ich serwisów partnerskich.
Ogólnie to pamiętam kilka filmików na YT od użytkowników-youtuberow plus od Ev repair w tym temacie - najczęściej to kwestia zawieszenia
 

TomS

Zadomawiam się
Tesla nie przyjmuje "papierów" od EV repair. Wystarczy, że sam do Tesli zgłosisz odgłosy stukania z zawieszenia z przodu oraz z tyłu. Tesla sama przejrzy zawieszenie i to co będzie kwalifikowało się do wymiany to Ci wymieni.
 

grregg

Fachowiec
Tesla nie przyjmuje "papierów" od EV repair. Wystarczy, że sam do Tesli zgłosisz odgłosy stukania z zawieszenia z przodu oraz z tyłu. Tesla sama przejrzy zawieszenie i to co będzie kwalifikowało się do wymiany to Ci wymieni.
Rozumiem, że jak nic nie wykryją to mogą mnie obciążyć za nieuzasadnione zgłoszenie czy nie? Co jeszcze warto sprawdzić? A może gdzieś na forum krąży jakaś lista kontrolna co warto sprawdzić? Na tę chwilę tylko mam tylną kamerę z niewyraźnym obrazem. Resztę nie wiem co sprawdzać. Żadnych zauważalnych problemów nie miałem.
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Ja w zgłoszeniu w aplikacji po prostu przepisałem wszystko co mi EV Repair wskazał, i zrobili to wszystko.
 

KrzysztofFly

Moderator
Ja dzisiaj byłem swoją Teslą na serwisie w Poznaniu. Czas biegnie nieubłaganie, a kilometry i koniec gwarancji tym bardziej ;), u mnie więc pod koniec czerwca wybiło magiczne 80000km, co oznaczało koniec gwarancji podstawowej. Pojechałem więc parę dni wcześniej, na lokalną zaprzyjaźnioną Stację Kontroli Pojazdów, z prośbą o weryfikację stanu zawieszenia. Nie było tragedii, przegląd dostałbym bez problemu ;), jednak zauważono delikatne luzy, które to zgłosiłem do Tesli przed upływem końca gwarancji.
Termin wizyty miałem umówiony na dzisiaj, w serwisie w Poznaniu. Aktualnie licznik wskazuje już ponad 82kkm. Tu od razu szczerze polecę ten serwis, bardzo miła obsługa, zarówno obsługującego salon, jak i serwis, a także technika z którym odbyłem jazdę próbną, a następnie przekazałem samochód do dalszej diagnostyki/naprawy.
Ostatecznie pod dokładnej diagnozie, wymieniono obie tylne zwrotnice wraz z łożyskami i śrubami (czyli wszystko z rysunku poniżej):
1752697054231.png
a także górne wahacze nr 3, na rysunku poniżej:
1752697425871.png
Oczywiście całość prac została zakończona ustawieniem geometrii zawieszenia.

Łącznie wszystkie prace serwisowe, zostały wykonane w czasie około 3 godzin. Wszystko zostało naprawione w ramach gwarancji, kwota końcowa na FV wynosiła 0zł.
 
Top