Ja dzisiaj byłem swoją Teslą na serwisie w Poznaniu. Czas biegnie nieubłaganie, a kilometry i koniec gwarancji tym bardziej

, u mnie więc pod koniec czerwca wybiło magiczne 80000km, co oznaczało koniec gwarancji podstawowej. Pojechałem więc parę dni wcześniej, na lokalną zaprzyjaźnioną Stację Kontroli Pojazdów, z prośbą o weryfikację stanu zawieszenia. Nie było tragedii, przegląd dostałbym bez problemu

, jednak zauważono delikatne luzy, które to zgłosiłem do Tesli przed upływem końca gwarancji.
Termin wizyty miałem umówiony na dzisiaj, w serwisie w Poznaniu. Aktualnie licznik wskazuje już ponad 82kkm. Tu od razu szczerze polecę ten serwis, bardzo miła obsługa, zarówno obsługującego salon, jak i serwis, a także technika z którym odbyłem jazdę próbną, a następnie przekazałem samochód do dalszej diagnostyki/naprawy.
Ostatecznie pod dokładnej diagnozie, wymieniono obie tylne zwrotnice wraz z łożyskami i śrubami (czyli wszystko z rysunku poniżej):

a także górne wahacze nr 3, na rysunku poniżej:

Oczywiście całość prac została zakończona ustawieniem geometrii zawieszenia.
Łącznie wszystkie prace serwisowe, zostały wykonane w czasie około 3 godzin. Wszystko zostało naprawione w ramach gwarancji, kwota końcowa na FV wynosiła 0zł.