Natrafiłem na ciekawy materiał z Wrocławia: https://www.wroclaw.pl/rozmawia/jakie-koszty-i-korzysci-autobusow-elektrycznych-we-wroclawiu
Na stronie jest ciekawe opracowanie "Analiza kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem": https://www.wroclaw.pl/beta2/files/news/666749/AKK-Wroclaw_1.pdf
Nie zdążyłem jeszcze przeczytać całości, ale ciekawie to brzmi w kontekście wodoru:
Na stronie jest ciekawe opracowanie "Analiza kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem": https://www.wroclaw.pl/beta2/files/news/666749/AKK-Wroclaw_1.pdf
Nie zdążyłem jeszcze przeczytać całości, ale ciekawie to brzmi w kontekście wodoru:
Inwestycja w autobusy elektryczne akumulatorowe będzie korzystna przy poziomie finansowania zewnętrznego na poziomie 68%. W przypadku autobusów elektrycznych z wodorowymi ogniwami paliwowymi nawet przy 100% dofinansowaniu zakupu taboru, koszty eksploatacyjne takich autobusów przewyższą koszt zakupu i eksploatację autobusu z napędem konwencjonalnym.