Kup e-C3, będziesz "tankował" jak spalinowy...

cooler

Pionier e-mobilności
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022

cooler

Pionier e-mobilności
A ja zam takiego na tutejszym forum, co już pół Tesli wymienił :cool: . To od Tesli też się trzymać z daleka?
Też, oprócz awarii kompresora (dalej jeździł) większość spraw była związana ze słabym spasowaniem i tragicznym poskładaniem auta, a serwis nie dawał rady tego poprawić, często wielokrotnie.

Natomiast muszę podkreślić że auto pomimo składania stopami przez ślepego w poniedziałek jeździ cały czas jak marzenie - NIGDY nie miałem problemu z ładowaniem (klapkę ładowania zawsze można było podnieść lub zamknąć ręcznie - a to najczęściej padało) czy z jazdą, robię trasy od 100% do nawet -5% baterii i zawsze ładuje i jeździ. A akurat to najbardziej się liczy dla mnie, choćby auto miało najlepsze wyposażenie, było z cudownych materiałów ale psuło się w sposób uniemożliwiające jazdę - to będzie dla mnie szrot.
A Stellantis to szrot - te słynne 1,2 Pure Tech tylko mnie w tym upewniło, Bjorn także był szczęśliwy że oddał te e-C3.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Natomiast muszę podkreślić że auto pomimo składania stopami przez ślepego w poniedziałek jeździ cały czas jak marzenie - NIGDY nie miałem problemu z ładowaniem (klapkę ładowania zawsze można było podnieść lub zamknąć ręcznie - a to najczęściej padało) czy z jazdą, robię trasy od 100% do nawet -5% baterii i zawsze ładuje i jeździ.
To prawie tak jak z moim Stellantisem. NIGDY nie miałem problemu z ładowaniem, nawet przy -10 stopni i SOC rzędu 5% (robię trasy od 100% do kilku %). A "prawie" to dlatego, że mój Stellantis nie miał ŻADNYCH problemów ze spasowaniem, czy innych - w ASO byłem tylko na przeglądach okresowych i raz akcja przywolawcza (nowy soft wgrali).

A to, że Bjornowi trafił się felerny egzemplarz o niczym nie świadczy, IMHO.
 

cooler

Pionier e-mobilności
A to, że Bjornowi trafił się felerny egzemplarz o niczym nie świadczy, IMHO.
Wielu mówi że ja mam felerny egzemplarz, może tak być. Natomiast te 1.2 Pure Tech padał praktycznie każdy - błąd projektowy. Skoro przepuszczają takie błędy, nie można liczyć że elektryka zrobią dobrze.

Jak dla mnie Bjorn dostaje od firm najlepsze auta do testów, nie mogą sobie pozwolić żeby dawać mu szroty do testów. Dlatego jak widzę że u niego auto szwankuje, nie spodziewam się niczego lepszego u zwykłych ludzi. Tak podpowiada logika.
 

inter

Pionier e-mobilności
Kilka dni temu wrzuciłem film od Bjorn i uznałem że to samochód w wersji alfa, nawet nie beta.
Miałem Peugeota z silnikiem 1,2 Pure przejechałem ponad 90.000 km. Ale olej wymieniałem co roku, i nie było najmniejszych problemów.
 

Belkot

Posiadacz elektryka
Kilka dni temu wrzuciłem film od Bjorn i uznałem że to samochód w wersji alfa, nawet nie beta.
Miałem Peugeota z silnikiem 1,2 Pure przejechałem ponad 90.000 km. Ale olej wymieniałem co roku, i nie było najmniejszych problemów.
Czyli w ostatniej chwili sie go pozbyłes :)
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Czyli w ostatniej chwili sie go pozbyłes :)
Hehe to jest właśnie najlepsze.
Paaanie ja tylko tankuję i nic nie robię takie to dobre auto! :)
A potem kupujesz i ciągle coś nie tak, coś buczy, coś skrzypi, coś stuka.
U mnie e208 też było bez awaryjne przez te kilka miesięcy w któych go miałem, chociaż z ładowarką mogło się zaczynać coś dziać. Chociaż tak było od samego początku. A po montażu wallboxa było lepiej.
 

mALEK

Pionier e-mobilności
Jak dla mnie Bjorn dostaje od firm najlepsze auta do testów,
interesujace w jaki sposob mu dobieraja takie auta. specjalne, priorytetowe zamowienie produkcyjne, bo ktos z yt bedzie testowal?
jest wiele testow tak "testerow" jak i normalnych uzytkownikow, tez 1000km i takich problemow z ladowaniem nie mieli. ogolnie sam test daje do myslenia, ale nie traktuje go jako wyznacznika, ze wszyskie eC3 maja ten sam problem.
 
Top