Ładowanie 77 kWh

Cav

Pionier e-mobilności
W jakich warunkach udało Wam się osiągnąć ładowanie ponad 50 kWh?
Bo ja wczoraj testowo podjechałem na Ionity, licząc że takie będzie, ale 51 kWh to był max.

Na dworze był -1, w baterii było 11-15%, auto było po 170 km trasy non stop, przedzielonej krótkim podładowaniem na GW.
Tryb zimowy nie był włączony.

Możliwe, żeby bateria nadal nie miała odpowiedniej temperatury?
 

JareG

Pionier e-mobilności
Ja niedawno ładowałem się na 100kW 2x (KFC Rokicińska) - za pierwszym razem miałem 40% baterii (przejechałem ok. 160km, 120km autostradą 120/h) i miałem ładowanie z mocą 42kW (przez moment było 52kW i zaraz spadło) pod 70% baterii. Wracając ponownie podłączyłem się pod 100kW, przejechałem jakieś 200km, połowa autostradą, baterii było 10% i ładowanie 57kW przy 80% baterii. Temp zewnętrzna ok. 0 stopni, słoneczny dzień. A tryb zimowy mam włączony.
Na moje bateria była zimna, za drugim razem zdążyła się nieco podgrzać podczas ładowania.

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
Czyli sprawa jest mniej więcej jasna, przy tych temperaturach nie będzie 77 kW, a tryb zimowy nie ma wielkiego znaczenia.
Ale kiedyś wrzucałeś zdjęcie, ze tyle miałeś - jak było wtedy na dworze?
 

JareG

Pionier e-mobilności
Ale kiedyś wrzucałeś zdjęcie, ze tyle miałeś - jak było wtedy na dworze?
To był początek października, bodajże 3.10, po godz. 21, mokry wieczór, GW 90kW.. ale chyba ponad 10 stopni na plusie było (po godz. 15 było 18 stopni). Ładowałem z 10% do 80% wycisnąłem 75kW :)

Pozdrawiam
 

JareG

Pionier e-mobilności
Cav, dziś ładowałem się 2x na Ionity (temperatura 6 stopni ok godz. 11, i 10-11 stopni ok. godz. 14, no i wracając ciachałem 130/h i więcej więc chyba bateria się lepiej nagrzała :D), i..
e-Soul_64kWh_-_Ioniq5-1.JPG
.. tadam! 🤣 ale radość była krótka, niestety (od jakichś 40% - z tym, że jak ładowałem się w drodze powrotnej to już przy 23% - czyli właściwie od razu - miałem 71kW)..
e-Soul_64kWh_-_Ioniq5-3.JPG
.. i tak było do 70% - potem było 36kW, a od 77-78% było 24kW
No ale za free :D
e-Soul_64kWh_-_Ioniq5-0.JPG
PS. Szkoda, że oczojeb nie ładuje się z mocą np. 120kW.. albo żeby chociaż krzywą ładowania miał jak Ioniq5 czyli na 75kW jechał do 80% baterii..

Pozdrawiam
 
Last edited:

Kuba K.

Posiadacz elektryka
@JareG w jaki sposób odpaliłes ładowarkę? Istotnie wystarczy obecnie podłączyć się pod kabel?
 

JareG

Pionier e-mobilności
@JareG w jaki sposób odpaliłes ładowarkę? Istotnie wystarczy obecnie podłączyć się pod kabel?
Tak, podłączasz wtyczkę i za chwilę samo startuje. Żeby wyłączyć klikasz na STOP na ekranie i się wyłącza, właściwie od razu.

Pozdrawiam
 
Last edited:
Top