Ładowanie przerwane, sprawdź ładowarkę DC

abes99

Posiadacz elektryka
Jakąś apką + elm327 to sprawdzę? Bo miernika jako tako nie mam ;) A prostownik mam taki stary jeszcze, bez elektroniki zabezpieczającej itd. Za to startuje z ładowaniem na aku, na których te nowe nie chcą nawet drgnąć :D. Trzeba do podładowania aku 12V jakoś go odpinać czy na żywca jak zwykle? :unsure:
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja mysle ze to moze byc jakas niekomatybilnosc jednak przy konczeniu sesji.
Masz podlaczonego WC pod wifi ? Soft najnowszy ?
Zmien w nim prad na 13A i zobacz czy blad bedzie…
 

abes99

Posiadacz elektryka
WC jest podłączone do wifi, więc soft powinien się zaktualizować jeśli wpadł jakiś update. Zerknę jak wrócę do domu, tylko nie pamiętam jak się do niego dostać? Wystarczy w przeglądarce po IP wallboxa czy jak w trybie parowania muszę się połączyć z wewnętrznym wifi WC? Obniżenia natężenia też spróbuję...
 

krzyss

Pionier e-mobilności
WC jest podłączone do wifi, więc soft powinien się zaktualizować jeśli wpadł jakiś update. Zerknę jak wrócę do domu, tylko nie pamiętam jak się do niego dostać? Wystarczy w przeglądarce po IP wallboxa czy jak w trybie parowania muszę się połączyć z wewnętrznym wifi WC? Obniżenia natężenia też spróbuję...
Trzymasz guzik na WC i laczysz sie z jego wewnetrznym wifi, a potem po jego adresie IP dopiero.
 

abes99

Posiadacz elektryka
Wallbox ma najnowszy soft, zmniejszyłem natężenie z 20A (takie mam zabezpieczenie na tablicy) do 16A.

A gdzie w oczojebie jest gniazdo OBD2? Myślałem, że przy lewym kolanie, ale tylko bezpieczniki tam znalazłem, a na necie na szybko mi tylko starego Soula znajduje.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Wallbox ma najnowszy soft, zmniejszyłem natężenie z 20A (takie mam zabezpieczenie na tablicy) do 16A.

A gdzie w oczojebie jest gniazdo OBD2? Myślałem, że przy lewym kolanie, ale tylko bezpieczniki tam znalazłem, a na necie na szybko mi tylko starego Soula znajduje.
Chodzilo o to zebys zmniejszyl aby auto nie moglo pociągnąć pełną mocą... na 13A dostaniesz 9kW około.
 

abes99

Posiadacz elektryka
Ok, sprawdzę jeszcze 13A. Zastanawia mnie, czemu zgłasza błąd ładowania DC po ładowaniu AC?
 

abes99

Posiadacz elektryka
Udało mi się zlokalizować port OBD2, którego nie znalazłem po ciemku. Dla potomnych, jakby ktoś szukał, przy lewym kolanie kierowcy jest zaślepka z bezpiecznikami, port jest poniżej niej od spodu, za dolną krawędzią obudowy deski rozdzielczej (fotka).

Podpiąłem się i odpaliłem CarScanner (pierwszy raz używam tej apki, w ICE używałem Torque). Jeśli dobrze rozumiem, że akumulator 12V to "auxiliary battery" to mój pokazuje od 13,1 do 13,4V i SOC ponad 80%. Tak jest ok czy podpinać pod prostownik? Robię dużo krótkich tras wokół komina, prawie 6kkm przejechane ;)
 

Attachments

  • IMG-20221126-WA0003.jpg
    IMG-20221126-WA0003.jpg
    318,5 KB · Liczba wyświetleń: 20
  • IMG-20221126-WA0001.jpg
    IMG-20221126-WA0001.jpg
    141,8 KB · Liczba wyświetleń: 20
  • IMG-20221126-WA0002.jpg
    IMG-20221126-WA0002.jpg
    147,8 KB · Liczba wyświetleń: 20
Last edited:
Top