Leasing

karol.kar

Pionier e-mobilności
A jakieś polecane osoby od razu do kontaktu? Słyszałem, że często firmy leasingowe trochę nie ogarniają Tesli (w ING jakieś zgody centrali potrzebne na przykład). Z EFL słyszałem o Emilu Płonce, a jakieś inne sprawdzone kontakty?
Santader L. tak jak pewnie i inne ma rejonizację, tak więc najprościej na WWW u nich zrobić zapytanie ofertowe i ktoś z Twojej części kraju się odezwie.
Tylko się nie pomyl i szerokim łukiem od Santander Consumer.
S.L. to bank, a S.C. to taki "bocian" od leasingu.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A jakieś polecane osoby od razu do kontaktu? Słyszałem, że często firmy leasingowe trochę nie ogarniają Tesli (w ING jakieś zgody centrali potrzebne na przykład). Z EFL słyszałem o Emilu Płonce, a jakieś inne sprawdzone kontakty?
"Kotlińska-Wiza, Agnieszka" <[email protected]>
Powolaj sie na Krzysztofa od Tesli.
Pani jest bardzo ogarnięta.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Santader L. tak jak pewnie i inne ma rejonizację, tak więc najprościej na WWW u nich zrobić zapytanie ofertowe i ktoś z Twojej części kraju się odezwie.
Tylko się nie pomyl i szerokim łukiem od Santander Consumer.
S.L. to bank, a S.C. to taki "bocian" od leasingu.
Rejonizację ? jestem z Warszawy a obsługuje mnie Pani z Rybnika ;)
 

xhonet

Zadomawiam się
Liczyłem leasing w Santander i po uwzględnieniu obowiązkowego GAPa, który w przypadku elektryków jest nieopłacalny (był wątek na forum) i dodatkowych opłat wychodził tak samo lub gorzej niż konkurencja. Zwróć też uwagę na opłaty dodatkowe we wzorze umowy. Parametry jakie liczyłem dla siebie do 30% wpłaty własnej na 3 lata i wykup 10%.
 

karol.kar

Pionier e-mobilności
Liczyłem leasing w Santander i po uwzględnieniu obowiązkowego GAPa, który w przypadku elektryków jest nieopłacalny (był wątek na forum) i dodatkowych opłat wychodził tak samo lub gorzej niż konkurencja. Zwróć też uwagę na opłaty dodatkowe we wzorze umowy. Parametry jakie liczyłem dla siebie do 30% wpłaty własnej na 3 lata i wykup 10%.
GAP jest w większości leasingów wymagany i wcale nie musisz brać w danym banku na to nie ma obowiązku.
Natomiast S.L. jak mi podsyłał propozycję to były 2 oferty, jedna tylko na leasing, a druga na 3 produkty leasing+GAP+ubezpieczenie. Wtedy leasing był sporo mniej i rekompensował GAP na górkę. Ubezpieczenie mogłem wybrac spośród 3 ubezpieczycieli jakie przedstawił bank.
Cały GAP to jest około 1% wartości auta, pytanie niech sobie sam biorący zada czy warto. Ja płacę jakieś 84zł/mies. przez 3 lata.
Dodatkowe opłaty o jakich wspominasz to są jeśli nie płacisz w terminie, mandaty itp. Jak płacisz na czas to prócz rat leasingu nie ma nic więcej.
Te dodatkowe opłaty ma każdy bank jak coś wywijasz.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Liczyłem leasing w Santander i po uwzględnieniu obowiązkowego GAPa, który w przypadku elektryków jest nieopłacalny (był wątek na forum) i dodatkowych opłat wychodził tak samo lub gorzej niż konkurencja. Zwróć też uwagę na opłaty dodatkowe we wzorze umowy. Parametry jakie liczyłem dla siebie do 30% wpłaty własnej na 3 lata i wykup 10%.
Jestes pewien ze liczyles santander leasing a nie santander multirent ?
Gap w santanderze mam 85zl miesiecznie i dziala na elektryki.
 

motorolapl

Zadomawiam się
porownalem oferte SL i SC (Santander Consumer).
robie wplate 100k
i ten SC wychodzi porownywalnie, a nawet troche taniej. wiec nie rozumiem
 

krzyss

Pionier e-mobilności
porownalem oferte SL i SC (Santander Consumer).
robie wplate 100k
i ten SC wychodzi porownywalnie, a nawet troche taniej. wiec nie rozumiem
Pokaz to porownanie ;)
GAP ile ?
Oprocentowanie, oplaty dodatkowe ?
 
Top